شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده عدس ساسکن امساله

قیمت روز و عمده عدس ساسکن امساله
قیمت و خرید عدس ساسکن ؟ قیمت روز عدس ساسکن در سال جاری چند است؟

قیمت و خرید عدس ساسکن

عدس، یکی از حبوبات محبوب و پر مصرف در کشور ایران و جهان به شمار می رود و هر ساله مقادیر بسیار زیادی کشت و تولید می شود که می توان با پوست یا بدون پوست مصرف کرد ، پوست عدس حاوی مقادیر زیادی فیبر رژیمی است که پس از جداسازی این بخش مغذی از بین می رود.
عدس ساسکن یک برند عدس سبز، خارجی است که به ایران وارد می شود.
این محصول در درجه های کیفی یک و دو وارد ایران می شود.

کانادا بزرگترین تولید کننده ی عدس در دنیا می باشد و ایران نیز یکی از بزرگترین وارد کننده گان عدس از کانادا است .

شرکت بهیاد تجارت پارس بعنوان یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، با فراهم کردن امکان خرید غیرحضوری، و همچنین غیر حضوری کار شما را آسان تر کرده است. تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

مشخصات ظاهری عدس ساسکن

1- دانه های یکدست

2- رنگ سبز مطلوب

عدس سرشار از پروتئین است و منبع پروتئینی ارزان‌قیمتی محسوب می‌شود. همچنین حاوی اسیدهای آمینه‌ای مانند ایزولئوسین و لیزین است. عدس‌ ریزمغذی‌هایی مانند انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی نیز دارد.

عدس ساسکن (عدس کانادایی) بهترین نوع عدس موجود در بازار است که از وجه تمایزات آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دانه های درشت
  2. طعم عالی
  3. بسیار خوش پخت
  4. عطر بسیار خوب
  5. ظاهری تمیز و یکدست

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده عدس ساسکن با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس ساسکن با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.