شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده لوبیا سیاه

قیمت روز و عمده لوبیا سیاه

قیمت روز لوبیا سیاه در ایران چقدر است؟ نحوه مصرف و خواص لوبیا سیاه چیست؟

لوبیا سیاه

لوبیا سیاه یکی از غنی‌ترین انواع حبوبات در جهان است. مبدا آن به کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی همچون مکزیک و برزیل برمیگرد و در تهیه و طبخ بسیاری از غذاهای بومی این مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع لوبیا به تازگی در ایران رواج یافته‌است.

لوبیا سیاه یک ماده غذایی است که فواید سلامت مختلفی را ارائه می کند. لوبیا سیاه یک ماده غذایی مغذی و منبع خوبی برای پروتئین، فیبر، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی است.

خرید لوبیا سیاه

به طور کلی این محصول مشتریان خاص خودش را دارد و به همین دلیل شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، لوبیا سیاه مرغوب و با کیفیت را در سبد محصولات خود قرار داده است تا رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماید.

قیمت روز و عمده لوبیا سیاه

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

خرید عمده لوبیا

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پخش کننده انواع حبوبات و منجمله لوبیا بهترین و با کیفیت ترین لوبیا سیاه موجود در بازار ایران را به فروش می رساند.

شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش انواع لوبیا با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.