شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز خمین

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز خمین

قیمت لوبیا قرمز بوجاری و دستچین در بازار چند است؟ تفاوت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی در چیست؟ کیفیت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی چگونه است؟ قیمت و کیفیت لوبیا قرمز خمین به چه صورت است؟

خرید لوبیا قرمز

بازار لوبیا قرمز نیز همانند سایر انواع حبوبات، از رونق بالایی برخوردار است. به ویژه لوبیا خمین که به دلیل کشت شدن در شرایط اقلیمی و خاک حاصلخیز، همواره کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد. لذا مورد توجه ویژه مشتریان بوده است.

به طور کلی می توان لوبیا قرمز را به سه دسته تقسیم کرد:

  • لوبیا قرمز کپسولی
  • لوبیا قرمز کوچک
  • لوبیا آزوکی

چرا حبوبات خمین مشهور شده است ؟

شهرستان خمین به دلیل آب و هوا و زمینهای زراعی مناسب که جهت کشت حبوبات ، بسیار مهم هستند توانسته در تولید حبوبات از جمله لوبیا ها جز برترین شهرها باشد.

گیاه لوبیا ، به علت اینکه ذاتا گیاه سرما دوست است ، معمولا در مناطق سردسیری بهتر عمل می آید، و شهرستان خمین هم از این قاعده مستسنی نیست. حبوبات خمین جزء با کیفیت ترین حبوبات تولیدی در کشور است .

انواع حبوبات با کیفیت خمین

1. لوبیا چیتی  2. لوبیا سفید  3. لوبیا قرمز  4. نخود 5. عدس

پخش عمده لوبیا قرمز

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز را در بازار ایران به فروش می رساند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز خمین

حبوبات خمین به چه صورت در عرضه می شود

1 . خرمنی (به حال خود ):

حبوبات خرمنی (به حال خود ) به حالتی گفته می شود که توسط کشاورز  عرضه می شود .یعنی بعد از کوبیدن خرمن ،و جدا کردن کاه محصول را ،به فروش می رساند .

2 . بوجار شده :

حبوبات خرمنی ، توسط کارگاههای بوجاری خریداری شده ، و بعد از مرحله سلندر کردن  ، تقریبا به صورت یکدست  در می آیند و در بازار عرضه می شوند ، معمولا حبوبات فله ای موجود در بازار بوجار شده اند .

3 . دستچین :

حبوبات بوجاری شده برای اینکه کاملا حبوباتی بدون هیچ ضایعاتی باشند و حتی حبوبات رنگ برگشته و شکسته شده و پلاسیده در آن وجود نداشته باشد ، دستچین می شود و معمولا برای کارخانه های بسته بندی و صادرات مصرف می شوند .

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا قرمز، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا، بار نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا قرمز با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا قرمز با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.