شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز کپسولی

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز کپسولی

  آیا تا کنون لوبیا کپسولی را مصرف کرده اید ؟ آیا می دانید تفاوت لوبیا کپسولی با لوبیا قرمز و لوبیا قمی چیست ؟ آیا از قیمت روز لوبیا کپسولی آگاهی دارید ؟

خرید لوبیا کپسولی

لوبیا از جمله حبوبات محبوبی است که در بسیاری از غذاهای ایرانی و خارجی استفاده می شود و به خاطر طعم و بافت گوشتی نرمی که دارد اغلب افراد آن را در برنامه غذایی خود قرار داده اند. دانه های لوبیا در رنگ ها و اندازه های مختلف به شکل تازه، خشک و یا کنسرو شده در بازار پیدا می شوند و برای سلامتی بسیار مفیدند. لوبیاها جزو منابع پروتئین گیاهی محسوب می شوند و ترکیب آنها با سایر غلات می تواند تامین کننده نیاز روزانه افراد به پروتئین موجود درگوشت باشد. یکی از انواع لوبیا که در شرکت بهیاد تجارت پارس نیز به فروش می رسد لوبیا کپسولی است. لوبیا کپسولی اندازه ای نسبتا درشت و رنگ پوست پیازی دارد.

همانطور که گفته شد انواع مختلف لوبیا ها که از مصرف بالایی برخوردارند همانند لوبیا چیتی و لوبیا قرمز تولید بالایی نیز دارند . در کنار تولید بالای این محصولات در داخل کشور در حجم های بسیار زیادی واردات نیز انجام می شود . لوبیا سفید و لوبیا کپسولی و لوبیا قمی در مقایسه با دو نوع دیگر از مصرف کمتری برخوردارند لوبیا قرمز قمی گونه ای از لوبیاهاست که در استان قم کشت می شود ولی به دلیل طعم مطلوبی که دارد در سایر استان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند . برای آشنایی بیشتر عزیزان با این نوع از لوبیا به مقایسه لوبیا قمی با لوبیا کپسولی می پردازم :

1- ظاهر : از نظر رنگ هر دو دارای رنگ به اصطلاح پیازی هستند و تفاوت اصلی این دو نوع لوبیا با لوبیا قرمز جگری در رنگ  است .

۲- سایز : لوبیا قرمز قمی نسبت به لوبیا کپسولی دانه های کوچک تری دارد .

۳- قیمت : به طور خیلی جزئی قیمت لوبیا قمی از لوبیا کپسولی ارزان تر است .

۴- طعم : لوبیا قمی و لوبیا کپسولی نسبت به لوبیا قرمز جگری طعم مطلوب تری دارند .

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز را در بازار ایران به فروش می رساند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز کپسولی

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا ، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا، بار نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است.

همچین یکی از کلیدی ترین موارد در هنگام خرید لوبیا و همچنین سایر حبوبات مرغوب و با کیفیت این است که بتوانید محصول مورد نظر خود را از بازار های اصلی خرید و فروش آن تهیه نمائید و ما در این زمینه از بهترین ها هستیم. ما انواع لوبیا مرغوب و با کیفیت را در سریعترین زمان ممکن برای شما مهیا نموده و در دسترس قرار می دهیم.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا قرمز کپسولی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا قرمز کپسولی با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.