شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده لوبیا چیتی آبان 1400

قیمت روز و عمده لوبیا چیتی آبان 1400

قیمت لوبیا چیتی در بازار چقدر است؟ تفاوت لوبیا چیتی بوجار با دستچین در چیست؟ آیا از خواص لوبیا چیتی اطلاعی دارید؟

لوبیا چیتی لوبیایی به رنگ قهوه ای است که رنگ قرمز نیز در آن پراکنده می باشد. این لوبیاها همانند کارهای نقاشی هستند. وقتی این لوبیا ها پخته می شوند، رنگ آن ها به صورتی همراه با بافت های کرم رنگ تبدیل می شود. لوبیا جزء حبوباتی به حساب می آید که علاوه بر مصارف خوراکی در درمان بیماری های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دارای خواص زیادی برای سلامت بدن است. خواص لوبیا چیتی برای زنان باردار از جمله خواصی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

بهترین لوبیا چیتی موجود در بازار

در ایران حبوبات محبوبیت زیادی بین مردم دارد زیرا برای پخت بیش تر غذاها از حبوبات استفاده می شود. بنابراین تقاضا در بازار زیاد است. از حبوبات محبوبی که در بازار خرید و فروش می شود میتوان به لوبیا چیتی اشاره کرد. لوبیا چیتی معمولا در استان های مرکزی و اصفهان و لرستان کشت می شود. لوبیا چیتی معروف به لوبیا چیتی خمین می باشد. این لوبیا به صورت بوجاری و دستچین به بازار ارائه می شود.

تفاوت لوبیا چیتی بوجار و دستچین خمین در چیست؟

تفاوت لوبیا چیتی بوجار با لوبیا چیتی دستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا چیتی بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا چیتی دستچین خواهد داشت.

بهترین انواع لوبیا چیتی کدام هستند؟

بهترین نوع لوبیا چیتی ایرانی را لوبیا چیتی خمین به خود اختصاص داده است. همچنین در میان لوبیا های خارجی لوبیا چیتی چینی و لوبیا چیتی ازبک از بهترین ها هستند.

قیمت روز و عمده لوبیا چیتی

خوشبختانه امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی ارتباطات و همچین استفاده گستره از اینترنت و شبکه ای اجتماعی و همچینین وب سایت ها ، شرکت های مختلف فعال در این زمینه اطلاعات خوب و مناسبی را در اختیار تجار و خریداران محترم خود قرار می دهد. شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست اورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. بدون شک شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا چیتی را در بازار ایران به فروش می رساند.

حال اگر به دنبال با کیفیت ترین لوبیا چیتی عمده و با قیمت روز مناسب هستید هر چه سریع تر با کارشناسان ما در شرکت بهیاد تجارت پارس تماس حاصل فرمائید. ما شما را در انجام این امر یاری میدهیم و همکاری نزدیک با شما افتخار شرکت ماست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.