شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده لپه آبان 1400

قیمت روز و عمده لپه آبان 1400

قیمت امروز لپه ریز ایرانی چقدر است؟ آیا مراکز عمده پخش لپه را می شناسید؟ انواع لپه موجود در بازار ایران کدامند؟ بهترین لپه متعلق به کجاست؟

خرید لپه

لپه ها به خانوادعدس و لوبیا تعلق دارند چیزی که لپه خشک را متمایز می کند روش هایی است که تهیه می شوند و شکل می گیرند آنها رنگ های سبز، قرمز و زرد دارند لپه زرد مزایای تغذیه ای بسیاری دارد از جمله غنی بودن در فیبر رژیمی و پروتئین لپه به طور کلی به دانه های جدا شده، پوست کنده و خشک شده حبوبات گفته میشود. آنچه که در کشور ما تحت عوان لپه شناخته شده و مصرف آن رایج است، لپه هایی است که از نوعی نخود با نام نخود کفتری تهیه می شود.

ارزش غذایی لپه

لپه از کربو هیدرات ها،قند، فیبر رژیمی، چربی، پروتئین تشکیل شده است لپه حاوی ویتامین ها مانند تیامین (ب1)، ریبوفلاوین (ب2)،نیاسین ، پانتوتنیک اسید (ب5)، ویتامین ب6، ویتامین ک،ایی ،ث ،کولین ، فسفر، منگنز، منگنز، پتاسیم ، منیزیم ، می باشد.

قیمت روز لپه درجه یک امساله

قیمت روز لپه درجه یک امساله چقدر است؟ بهترین نوع لپه متعلق به کجاست؟

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد .

شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت .

خرید عمده لپه امساله آذر شهر

اگر شما از خریداران انواع لوبیا، عدس، لپه و … به صورت عمده و قیمت ارزان هستید ، بازرگانی بهیاد تجارت آماده همکاری با شما عزیزان است. لپه امساله مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار ارزان در حال حاضر در شرکت بازرگانی شرکت بازرگانی بهاید تجارت پارس موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

پخش عمده لپه

اگر به دنبال لپه با کیفیت هستید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سفارش لپه آذر شهر

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس با ارائه محصولات باکیفیت و درجه یک به صورت عمده می تواند نیاز خریداران را برطرف نماید شما برای ثبت سفارش و همچنین کسب اطلاع از کیفیت محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید مشاوران ما آماده ارائه خدمات و ثبت سفارش شما مشتریان عزیز می باشد.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.