شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده ماش ریز و درشت آبان 1400

قیمت روز و عمده ماش ریز و درشت آبان 1400

قیمت ماش ایرانی در آبان ۱۴۰۰ چند است ؟ قیمت ماش عمده و فله در بازار به چه صورت است؟

خرید ماش

ماش یکی از حبوباتی است که اکثراً در مناطق گرمسیر تولید می شود از این رو در ایران استان خوزستان بیشترین میزان ماش را تولید می کند به طوری که شهرستان های دزفول ،شوشتر و شوش به عنوان تولید کننده های اصلی این محصول در کشور به شمار می آیند. در استان لرستان نیز در مقدار محدودی از این محصول تولید می شود.

انواع ماش

ماش به دو دسته ریز و درشت تقسیم می شود که ماش ریز همان ماش عمرانی است و دسته دوم که ماش درشت است به این نوع ماش ها ماش بذر هندی گفته می شود از این رو سایز ماش را می توان بر اساس اسامی که دارند تشخیص داد.

ماش ایرانی

ماش ایرانی به صورت بوجاری در بازار عرضه می‌شود و علت آن هم نبود دستگاه‌های سورت کردن این محصول است به همین دلیل در زمان خرید ماش به صورت فله در آن دانه های شکسته، گل و سنگ و دانه های نپز ممکن است مشاهده شود.

قیمت روز ماش

برای تهیه ماش به قیمت روز و عمده می توانید از طریق شرکت ها و مراکز معتبر تامین و فروش حبوبات اقدام کنید. یکی از شرکت های بسیار فعال و معتبر شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، می باشد. که تمام محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

پخش عمده ماش

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده ماش با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش ماش با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

بهترین کیفیت

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله ماش را در بازار ایران به فروش می رساند.

اطلاع از قیمت روز

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.