شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده نخود سه خان آبان 1400

قیمت روز و عمده نخود سه خان آبان 1400

قیمت نخود سه خان در بازار امروز چند است؟ انواع نخود سه خان دربازار کدامند؟ تفاوت نخود دو خان و سه خان در چیست؟

خرید نخود سه خان

یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین حبوبات نخود می باشد که حاوی پروتئین زیادی است. و بسیار پر مصرف است و تقاضای زیادی دارد. کرمانشاه قطب اصلی تولید نخود می باشد و از نظر کیفیت قابلیت بالایی دارد. نخود کرمانشاه در کیفیت و اندازه های مختلف ارائه می شود. از این رو نخود در بازار با اندازه های متفاوتی عرضه می شود. هرچه اندازه ی نخود درشت تر باشد گران تر است.

انواع نخود در بازار

1- نخود فلافلی
2- نخود تک خان
3- نخود دو خان
4- نخود سه خان
5- نخود لشکری 
6- نخود پائیزه

نخود سه خان در دو نوع به بازار عرضه می شود

1- نخود سه خان اعلا که سایز 7،8،9 می باشد.
2- نخود سه خان معمولی که سایز 6،7،8 می باشد و سایز 9 ندارد.
نخود لشکری  که سایز بندی نمی شود و دارای تمام سایزهای نخود می باشد .

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

تفاوت نخود دو خان و سه خان

تفاوت نخود دو خان و سه خان در ترکیب سایز آن می باشد. نخود سه خان دارای کیفیت مطلوبی است و به مقدار زیاد تولید می شود‌. نخود سه خان از پرفروش ترین نخودها در بازار می باشد.

سایز و اندازه نخود سه خان

نخود سه خان در سایزهای 9،8،7 در برخی مناطق ایران مثل استان کرمانشاه و لرستان به سبب مساعد بودن اقلیم منطقه با درجه مرغوبیت بالا تولید می شود. نخود سه خان به سبب حجم تولید و میزان مرغوبیت نه تنها به مصرف هم و طنان عزیز در داخل کشور ما می رسد بلکه به کشورهای همسایه نیز صادر می گردد و از این طریق در رونق اقتصادی کشور تاثیر خواهد داشت. نخود سه خان ایرانی در سایز های 7، 8 و 9 با درجه مرغوبیت زیاد و با قیمت مناسب در سراسر ایران به مصرف کنندگان عرضه می شود. متقاضیان این محصول می توانند با تنوع موجود از نظر قیمت و کیفیت در بازار اقدام به خرید کنند.

نخود سه خان به دو دسته تقسیم می شود

نخود اعلا که سایز آن ۷، ۸، ۹ است. و ضایعاتی ندارد و کاملا تمیز و سالم است.
نخود معمولی که سایز ۶، ۷، ۸ می باشد.
نخود سه خان اعلا با توجه به کیفیتی که دارد قیمت بالاتر و فروش بالاتری نسبت به نخود سه خان معمولی دارد.

قیمت روز و عمده نخود کرمانشاه

به دلیل رشد فزاینده استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی دسترسی به اطلاعات به روز امری آسان می باشد. شرکت بهیاد تجارت پارس در این امر نیز پیشرو می باشد و لذا به درخواست شما مشتریان عزیز شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس روزانه قیمت روز محصولات و موجودی هر محصول را در کانال تلگرامی خود قرار می دهد.

پخش عمده نخود

بازرگانی بهیاد تجارت با پخش عمده نخود کرمانشاه با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش نخود کرمانشاه و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.