شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و پخش عمده ماش

قیمت روز و پخش عمده ماش

قیمت ماش ایرانی سال ۱۴۰۰ چقدر است ؟ هر کیلو ماش چقدر قیمت دارد؟ قیمت ماش عمده و فله در بازار امروز چند است؟

ماش

ماش یکی از انواع حبوبات و غلات مغذی و پر خاصیت محسوب می شود که منشا آنتی اکسیدان بوده و خواص بسیاری برای درمان بیماری های متعددی دارد. از خواص این حبوبات می توان به مانع از سکته قلبی، کاهش کلسترول خون، کاهش فشار خون، کاهش قند خون و درمان دیابت اشاره کرد.

قیمت روز ماش

برای تهیه ماش به قیمت روز و عمده می توانید از طریق شرکت ها و مراکز معتبر تامین و فروش حبوبات اقدام کنید. یکی از شرکت های بسیار فعال و معتبر شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، می باشد. که تمام محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

انواع ماش در بازار ایران

انواع ماش ؟

انواع ماش ایرانی را می توان به دو گروه از نظر جغرافیایی و دانه بندی آن دسته بندی نمود.

ماش ایرانی شامل ماش درشت (هندی) و ماش ریز (عمرانی) می باشد. 

از انواع ماش خارجی در بازار ایران می توان به ماش وارداتی از ازبکستان، استرالیا و آرژانتین اشاره کرد.

ماش از جمله حبوباتی است که مورد توجه ایرانیان قرار داشته و از آم برای پخت آش و انواع پلو استفاده می شود.

به همین دلیل امروزه خرید و فروش این محصول نیز در کنار سایر حبوبات صورت می گیرد.

در حقیقت باید گفت که اکثر تجار برای بدست آوردن قیمت روز این محصول و همچنین تامین ماش با کیفیت به مراجع و شرکت های اصلی فعال در این زمینه مراجعه می کنند . بدون شک برای شما این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. و خرید از منابع دست اول با قیمت روز و همچنین کیفیت بالا اهمیت ویژه دارد.

قیمت روز و عمده ماش

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده ماش با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش ماش با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله ماش را در بازار ایران به فروش می رساند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.