شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت عدس درشت ساسکن در آذر 1400

قیمت عدس درشت ساسکن در آذر 1400

قیمت عدس درشت ساسکن در بازار امروز چقدر است؟ آیا روش های خرید مستقیم عدس ساسکن از بندر را می دانید؟ خصوصیات عدس ساسکن چیست؟

معرفی عدس و انواع آن

عدس یک منبع مغذی پروتئین می‌ باشد و بطور کلی دربین گیاهان فقط لوبیای سویا بیش از عدس پروتئین دارد. علاوه بر آن، عدس از منابع مهم ویتامین‌ ها و مواد معدنی به شمار می رود.کانادا بزرگترین تولید کننده ی عدس در دنیا می باشد و ایران نیز یکی از بزرگترین وارد کننده عدس از کانادا است .

عدس ساسکن کانادایی

عدس کانادایی ساسکن مرغوب ترین نوع عدس کانادایی موجود در بازار است. این محصول به دو صورت درجه یک و درجه دو در بازار عرضه می شود.

ویژگی های عدس درشت ساسکن

1- دانه های یکدست و درشت

2- رنگ سبز مطلوب

3- خوش پخت بودن

4- طعم و مزه فوق العاده آن

قیمت روز عدس درشت ساسکن

عدس ساسکن در بازار ایران با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد که این امر با توجه به کیفیت و تازگی و سایز عدس متفاوت می باشد.

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش اطلاعات تکمیلی و قیمت عدس درشت ساسکن برای خریدی مطمئن و آسان را در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت_عدس_درشت_ساسکن

پخش عمده عدس ساسکن

اين عدس بهترین نوع عدس در میان عدس های موجود در بازار است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده عدس ساسکن با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما همکاران گرامی می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس ساسکن با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت و مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

قیمت_عدس_درشت_ساسکن
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.