شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت عدس ویکتوریا در بازار

قیمت عدس ویکتوریا در بازار

قیمت عدس ویکتوریا را از کدام مراکز به دست بیاوریم؟ آیا عدس ویکتوریا کیفیت خوبی دارد؟ قیمت عدس ویکتوریا در بازار چقدر است؟

خرید و قیمت عمده عدس ویکتوریا

عدس یکی از حبوبات محبوب در میان مردم است که جزیی از مواد تشکیل دهنده انواع غذاها به شمار می رود این محصول در انواع مختلف و در بسیاری از کشورهای جهان تولید شده و جایگاه ویژه ای در میان مواد غذایی مغذی دارد.

عدس کانادائی ویکتوریا

عدس کانادائی در انواع و برندهای مختلفی وارد کشور می شود. عدس ویکتوریا نیز یکی از این برندهای مطرح عدس کانادائی می باشد.این عدس در دو سطح ریز و درشت عرضه می گردد. عدس درشت ویکتوریا سبز رنگ بوده و دانه های درشت تری نسبت به سایر عدس های موجود در بازار دارد. و عدس ریز ویکتوریا از کیفیت بالایی در بازار برخوردار می باشد.

قیمت روز و خرید عمده عدس ویکتوریا

عدس ویکتوریا یکی از بهترین برندهای وارداتی از کشور کانادا می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. با خرید فله ای این عدس میتوانید هزینه ی کم تری برای خرید این محصول داشته باشید.

پخش عمده عدس ویکتوریا

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی و قیمت روز عدس ویکتوریا را جهت خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.