شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت عمده دال عدس کانادایی ملو | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت عمده دال عدس کانادایی ملو | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت عمده دال عدس کانادایی ملو در بازار امروز چقدر است؟ پخش عمده دال عدس کانادایی توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ مشخصات و ویژگی های بارز این محصول چیست؟

دال عدس چیست؟

دال عدس یا Massor Dall از عدس قرمز به دست می آید به این صورت که طی فرایندی خاص و پس از پوست گیری عدس را به دو نیم تقسیم می کنند. حاصل آن عدس نیم دانه نارنجی رنگی است که در اصطلاح به آن دال عدس گفته می شود. دال عدس حبوباتی است که مصرف آن نسبت به سایر حبوبات موجود در کشور پائین تر است. دال عدس گونه ای از حبوبات و از خانواده عدس است که رنگ قرمزی داشته و طعم آن مشابه طعم گوجه فرنگی است . دانه های دال عدس کوچکتر از عدس معمولی است. یکی از مهم ترین خواص این گیاه تقویت دستگاه گوارش است. همچنین به عملکرد بهتر معده و روده کمک می کند و سبب تحریک اشتها نیز می شود . دال عدس در درمان درد های مفاصل و استخوان موثر است. دال عدس دارای میزان زیادی پروتئین ، کلسیم ، اسید آمینه ، فسفر و آهن است. بازرگانی بهیاد تجارت از شرکت های عمده در زمینه خرید و فروش این محصول می باشد.

انواع دال عدس موجود در بازار

در ایران دو نوع دال عدس موجود می باشد:

۱) دال عدس ایرانی

دال عدس محصولی است که در ایران نیز کشت می شود. البته لازم به ذکر است که دال عدس ایرانی از کیفیت چندان خوبی بر خوردار نیست. اما درعوض این نوع دل عدس دارای طعم بسیار مطلوبی است. از آنجائی که میزان تولید داخلی پاسخگوی نیاز داخل کشور نیست، لذا واردات دال عدس از کشور های عمده تولید کننده آن صورت می گیرد.

۲) دال عدس خارجی

بیشترین حجم واردات این محصول به ایران از کشور کانادا صورت می گیرد. دال عدس کانادائی در میان انواع دال عدس موجود در بازار از محبوبیت و شهرت زیادی برخوردار است و دلیل آن نیز به کیفیت این محصول باز میگردد. این نوع دال عدس با برند های مختلف وهمچنین کیفیت خوبی که دارد قسمت بزرگی از بازار دال عدس را به خود اختصاص داده است.

عوامل تعیین کننده در قیمت دال عدس

1- قیمت عمده روز حبوبات در سال ۱۴۰۰ ( خرید به صورت عمده و فله از کارخانه یا وارد کننده اصلی )

2- نوسانات بازار ارز ( تاثیر گذار ترین عامل در تعیین قیمت حبوبات وارداتی )

3- نسبت عرضه و تقاضا محصول ( هر چه میزان عرضه محصول نسبت به تقاضا بیشتر باشد قیمت محصول کاهش می یابد )

4- میزان واردات و صادرات ( واردات محصول در کنار تولید داخل باعث افزایش عرضه محصول در بازار و در نتیجه کاهش قیمت آن خواهیم بود )

قیمت روز و عمده دال عدس

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان دال عدس کانادایی و دیگر انواع حبوبات می باشد. تنها کافیست از طریق شماره تلفن های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما ، اطلاعات تکمیلی به همراه قیمت دال عدس کانادایی ملو را در اختیار شما قرار می دهند.

دال عدس ایرانی بخریم یا خارجی

تصمیم گیری در این مورد به عوامل مختلفی بستگی دارد. البته بدیهی است که هر شخص اولویت ها و معیار های خاص خودش را در هنگام خرید محصول در نظر می گیرد. معمولا دال عدس ایرانی بار یک دست و تمیزی نیست اما در عین حال طعم خوب آن را نباید نادیده گرفت. از طرفی تمیزی و یکدستی محصول دال عدس کانادایی باعث تقاضای بالا برای آن شده است. ولی به طور کلی موارد زیر در هنگام خرید و سفارش این محصول باید مورد توجه قرار گیرد:

1- معتبر بودن شرکت فروشنده دال عدس

2- خرید از شرکت دست اول و نه واسطه

3- امساله بودن محصول

4- رنگ و طعم خوب

5- تمیزی و یکدست بودن بار

پخش عمده دال عدس

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله دال عدس کانادایی را به صورت عمده در بازار ایران به فروش می رساند. در صورتی که نیاز به دریافتی نمونه داشتید همکاران ما در واحد فروش در اسرع وقت بهترین نمونه موجود را ارسال می نمایند. همچنین خرید کانتینری این محصول به صورت مستقیم از وارد کننده توسط این شرکت فراهم گردیده است. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.