شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت عمده زردچوبه قلم در سال 1400

قیمت عمده زردچوبه قلم در سال 1400

قیمت روز زردچوبه قلم عمده درجه یک ؟ بهترین نوع زرد چوبه موجود در بازار کدام است؟

شرکت بهیاد تجارت پارس زردچوبه قلم عمده و درجه یک را همواره به سراسر ایران عرضه می کند.زردچوبه موجود در بازار ایران انواع مختلفی دارد.زردچوبه نظام آباد هند،زردچوبه برمه و زردچوبه اتیوپی را می توانید از مجموعه ما خریداری نمایید.

زرد چوبه یکی از پرکاربردترین ادویه‌جاتی است که در هر آشپزخانه و رستورانی یافت می‌شود. این ادویه جزو ادویه‌جات ضروری در هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌شود. زردچوبه در کنار فلفل سیاه جزو شناخته شده‌ترین ادویه‌جات به شمار می‌آید. به دلیل فراوانی وجود ادویه زردچوبه در بازار یکی از ارزان‌ترین ادویه‌جات محسوب می‌شود و مصرف زیادی در بین خانواده‌ها، رستوران‌ها، طباخی‌ها و … دارد.

بهترین زردچوبه موجود در بازار

مبدا زردچوبه کشور هندوستان است و در نظام آباد هندوستان، این ادویه کشت می‌شود. در قسمت‌های مرکزی ایران مانند اصفهان، شیراز، تهران، تبریز و شمال بیشتر زردچوبه‌هایی که دارای رنگ زرد روشن هستند، پسندیده و استفاده می‌شوند. هر چقدر به سمت جنوب ایران می‌رویم مثل بوشهر، بندر عباس، خوزستان، زاهدان از زردچوبه‌هایی که به رنگ پرتقالی بوده و دارای عطر و بویی بیشتر هستند، استفاده می‌شود. از همین رو کسانی که در زمینه خرید و فروش زردچوبه عمده فعالیت دارند باید به این نکته توجه کنید که مشتری آن‌ها مربوط به کدام منطقه از کشور ایران است و چه ذائقه‌ای دارد و کدام نوع زردچوبه را بیشتر می‌پسندد.

در کل رنگ زردچوبه نظام آبادی روشن‌تر از رنگ زردچوبه برمه است اما هر دو عطر و بوی یکسانی دارند.

قیمت روز زردچوبه

یکی از مراکز فعال در زمینه خرید و فروش عمده زردچوبه نظام آباد شرکت بهیاد تجارت پارس می باشد و ما در زمینه فروش عمده این محصول فعالیت داریم. بنابراین اگر قصد کسب اطلاعات خرید و قیمت زردچوبه قلم اصل را دارید، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

فروش عمده زردچوبه قلم و ارسال این محصول به تمام نقاط کشور از طریق شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس انجام می گیرد.این شرکت محصول را به دورترین نقاط کشور نیز ارسال می کند.پیشنهاد ما به شما هموطنان عزیز این است که این محصول را به صورت مستقیم از شرکت واردکننده تهیه نمایید. زردچوبه بومی کشور هندوستان است و در کشور ما تولید نمی شود و یکی از اقلام پر مصرف وارداتی به کشورمان است و از آنجایی که زردچوبه اقلام و گونه های مختلفی دارد قیمت آن ها بر حسب نوع و کیفیت آن ها نیز متفاوت است و نمی توان برای همه قیمت یکسانی در نظر داشت. زرد چوبه هندی دردنیا شناخته شده تر و با کیفیت تر است و مشتریان و بازاریان بیشتر از زردچوبه هندی استفاده می کنند.

قیمت عمده زردچوبه

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس در زمینه زرد چوبه و انواع ادویه جات و حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد .

شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت .

اگر شما از خریداران انواع ادویه ، زرد چوبه و حبوبات مختلف به صورت عمده و قیمت ارزان هستید ، بازرگانی بهیاد تجارت آماده همکاری با شما عزیزان است. زرد چوبه مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار ارزان در حال حاضر در شرکت بازرگانی شرکت بازرگانی بهاید تجارت پارس موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.