شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت عمده لوبیا سفید خمین در آذر 1400

قیمت عمده لوبیا سفید خمین در آذر 1400

قیمت عمده لوبیا سفید خمین در آذر 1400 چقدر است؟ مرغوب ترین نوع لوبیا سفید در بازار کدام است؟ لوبیا سفید در کدام شهر ها تولید می شود؟ مشخصات لوبیا سفید مرغوب چیست؟

خرید لوبیا سفید

لوبیا سفید یک محصول پر طرفدار در داخل و خارج از کشور محسوب می شود. این لوبیا تقاضای بالائی داشته و معولا مصرف آن در کشور بالاست. این حبوبات ارزشمند به صورت گسترده در داخل کشور کشت می شود. این لوبیا در استان هایی همانند استان مرکزی، استان لرستان و استان کرمانشاه کشت و تولید می گردد. می توان گفت که خمین قطب اصلی تولید لوبیا سفید در ایران است و البته از مرغوبیت خوبی هم برخوردار است.

ویژگی های بارز لوبیا سفید خمین

لوبیا سفید علاوه بر تولید داخلی از کشور های دیگری مثل قرقیزستان نیز وارد می شود. لوبیا سفید قرقیز به عنوان یک نوع لوبیای سفید خارجی وارد کشور ما می گردد. البته لوبیا سفید ایرانی یک نوع لوبیا سفید ریز، و لوبیای سفید قرقیز لوبیای درشتی می باشد.

قیمت روز و عمده لوبیا سفید خمین

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

قیمت عمده لوبیا سفید خمین

خواص و کیفیت لوبیا سفید خمین

لوبیا سفید یک محصول داخلی خوش خوراک می باشد این محصول در داخل کشور کشت می‌شود و بعداز برداشت آن روانه بازار داخلی می‌شود. بدیهی است که محصول برداشت شده پیش از عرضه به بوجاری و تمیز کردن نیاز دارد تا اولا تبدیل به یک محصول باکیفیت گردد و سپس وارد بازار شود.

تفاوت لوبیا سفید دستچین و بوجاری

درباره تفاوت این دو نوع محصول باید گفت، که لوبیا سفید بوجاری شده دارای ضایعات کمی است. قیمت کمتری نسبت به لوبیا سفید دستچین دارد. ولی لوبیا سفید دستچین بدون ضایعات بوده و کاملا تمیز است.

مشخصات لوبیا سفید مرغوب

1-تازه بودن لوبیا سفید

2- درشت یا ریز بودن لوبیا سفید

3-یک دست بودن دانه های لوبیا سفید

4-بوجاری و یا دستچین بودن محصول

5- شکل ظاهری لوبیا سفید

پخش عمده لوبیا سفید خمین

بدیهی است که ، خرید عمده لوبیا سفید آن هم از شرکت های تامین کننده بزرگ این محصول قیمت مناسب تری دارد. شرکت بهیاد تجارت یکی از شرکت های بزرگ تامین کننده این محصول می باشد.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا سفید خمین را در بازار ایران به فروش می رساند.

شبکه های اجتماعی ما

برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

قیمت_روز_لوبیا_سفید_خمین
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.