شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت عمده لوبیا عروس | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت عمده لوبیا عروس | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت عمده لوبیا عروس در بازار امروز چقدر است؟ پخش عمده این محصول توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ لوبیا عروس محصول کجاست و چه مشخصاتی دارد؟

خرید و فروش لوبیا عروس

لوبیای لیما (به انگلیسی : Lima Beans) که به نام لوبیا عروس هم شناخته می شود یکی از انواع حبوبات است که به دلیل عطر و طعم ملایم، بافت خامه ای و رنگ منحصر به فرد آن که از بژ تا سبز متغیر است، شناخته می شود. این لوبیا لوبیا به نام لوبیا کریسمس هم شناخته می شود، که به رنگ سفید با طرح هایی به رنگ های کرم، سبز، سفید، قرمز، بنفش، قهوه ای و سیاه یافت می شود. اندازه آن از سایر لوبیا ها بزرگ تر است. بافتی نرم مانند سیب زمینی پخته شده و مزه ای مانند شاه بلوط دارد و بیشتر در اواخر فصل تابستان و اوایل پاییز عرضه می شود. لوبیای عروس سرشار از تیامین، ویتامین B6، فولات، آهن، پتاسیم، منیزیم، منگنز، مس، مولیبدن، فیبر و پروتئین است.

ویژگی های ظاهری لوبیا عروس

این لوبیا به صورت تخت (flat) بوده و سایز هر دانه آن تقریبا برابر ۲.۵ سانتی متر و یا ۱ اینچ است.  دارای پس زمینه کرم یا سفید رنگ با طرح های زیبای بادمجانی رنگ است. این طرح ها بر خلاف لوبیا چیتی بعد از پخت هم قابل مشاهده بوده و در غذا بسیار زیبا به نظر خواهند رسید.

آشنایی با خواص لوبیا عروس

هر ۱۰۰ گرم لوبیا لیما کریسمس حاوی ۳۴۳ کالری، 14 میلی گرم سدیم، ۲۰ گرم پروتئین، 20 گرم فیبر، ۵۷ میلی گرم کلسیم و 7.7 میلی گرم آهن است، که این مقدار آهن می تواند ۹۷% نیاز بدن را تامین کند و آهن موجود در آن تقریبا 5 برابر آهن لوبیا چیتی می باشد. در نتیجه مصرف این نوع لوبیا برای زنان باردار و کودکان بسیار مفید است. از این نوع لوبیا می توان، برای تهیه غذاهایی همچون انواع سوپ، سالاد و یا همراه با برنج استفاده کرد.

لوبیا عروس محصول کجاست؟

به دلیل ارزش غذای و خواص لوبیا عروس یا کریسمس( لیما )، این نوع لوبیا یکی از مواد اصلی برای تهیه انواع غذا به خصوص «والنسا پائلا » در کشور اسپانیا می باشد. البته به این لوبیا در این کشور گاروموفن می گویند. لوبیا عروس بومی لیما (پایتخت کشور پرو) می باشد به همین دلیل به آن لوبیا لیما نیز می گویند. این لوبیا تا صد سال پیش، در سطح دنیا خیلی شناخته‌شده نبود و بیشتر در آمریکای لاتین و در داخل مرزهای کشور پِرو کشت می‌شد. ولی از حوالی صد سال اخیر به این طرف و به وسیله صادرات و بازرگانی خارجی، کم‌کم در میان سایر کشورها هم شناخته شد و حالا به جایگاهی رسیده که علاوه بر کشور مادر، در دیگر کشورها هم به شکل انبوه کاشته و مصرف می‌شود.

قیمت عمده لوبیا عروس

قیمت روز و عمده لوبیا عروس

لوبیای عروس، اوایل ورودش به ایران، قیمت بالایی داشت چون کم بود. ولی به مرور که در کشور به تولید رسید، افت قیمت پیدا کرد. در حال حاضرهم قیمت این لوبیا در حدود قیمت لوبیا چیتی است و خریدش به‌ صرفه شده است. شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان لوبیا عروس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی و قیمت روز لوبیا عروس را جهت خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار دهند.

دیگر خواص لوبیا عروس برای سلامتی

1-افزایش جریان خون
2-کاهش خطر ابتلا به سکته قلبی
3-درمان کم خونی
4-پیشگیری از کمبود آهن
5-بهبود عملکرد سیستم عصبی درمان خشکی پوست
6-پیشگیری از ابتلا به سرطان معده
7-سلامت قلب و عروق
8-کنترل فشار خون

پخش عمده لوبیا عروس

به علت نوسانات بازار شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز لوبیا عروس و همچنین سایر محصولات شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. این شرکت با سابقه درخشان خرید و فروش عمده در زمینه حبوبات، مناسب ترین قیمت لوبیا عروس را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین برای سفارش از طریق سایت می توانید با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و محصولی با کیفیت بالا را خرید نمائید.

شبکه های اجتماعی ما

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده انواع حبوبات در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا عروس ؛ ارسال سریع و بارگیری فوری ، توسط شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.