شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت عمده لوبیا کشاورزی به چه عواملی بستگی دارد؟ | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت عمده لوبیا کشاورزی به چه عواملی بستگی دارد؟ | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت عمده لوبیا کشاورزی در بازار امروز چقدر است؟ پخش عمده لوبیا کشاورزی توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ مشخصات و ویژگی های بارز این محصول چیست؟

لوبیا کشاورزی چیست؟

لوبیا رشتی که به لوبیا کشاورزی نیز معروف شده است یکی از خوش پخت ترین لوبیاهای ایرانی موجود در بازار است. این لوبیا زمان پخت بسیار کمی دارد و جز پر خاصیت ترین انوع لوبیاها به شمار می رود. لوبیا کشاورزی یا لوبیا رشتی عموما در استان های شمالی ایران به ویژه استان گیلان و همچنین در زنجان  کشت میشود. لوبیا کشاورزی داری خواص زیاد و رنگ شیری بوده و دارای یک چشم در وسط است. لوبیای کشاورزی جایگزین بسیار عالی لوبیا چیتی و قرمز در بسیاری از غذا ها به شمار می رود و از مقوی ترین انوع لوبیا می باشد.

خصوصیات لوبیا کشاورزی

این لوبیا یکی از خوش پخت ترین لوبیاهای ایرانی موجود در بازار به شمار می رود. لوبیا رشتی زمان پخت بسیار کمی دارد و جز پر خاصیت ترین رقم های لوبیامحسوب می گردد. لوبیا رشتی از ۲۲درصد پروتئین، ۶۲ درصد قند (کربوهیدرات) از نوع نشاسته‌ و۲ درصد مواد  چربی تشکیل شده و یکی از مقوی‌ ترین حبوبات روی زمین به شمار می‌رود.این لوبیا به دلیل درصد بالای پروتئینی که دارد میتواند جای خالی گوشت حیوانی را در یک برنامه غذایی سالم پر کند و تا حدی همان مواد لازم در گوشت را به بدن برساند.

مقایسه لوبیا کشاورزی با سایر لوبیاهای مشابه

در بین گونه های مختلف لوبیاهایی که در سایر نقاط جهان یافت میشود؛ شبیه ترین لوبیا از نوع خارجی آن گونه ای است به نام Arikara Bean که تفاوتی جزئی در رنگ و همچین رینگ دور چشم لوبیا دارد.این لوبیا شاید شبیه ترین لوبیا به لوبیا رشتی خودمان باشد ولی تفاوتی جزئی در رنگ پوست و همچنین رینگ دورچشم لوبیا دارد که در نوع لوبیا رشتی  زرد و در این لوبیا قرمز رنگ است. لوبیا White Emergo Runner این لوبیا از نظر رنگ و سایز شبیه لوبیا کشاورزی است ولی اصلا  چشم وسط لوبیا را ندارد. همچنین لوبیائی به نام لوبیا قناری Canary از جمله انواع مشابه لوبیا رشتی به شمار می رود.

لوبیا کشاورزی

قیمت روز و عمده لوبیا کشاورزی

قیمت لوبیا رشتی تقریبا با لوبیا چیتی برابری می کند. مگر اینکه در طی آن سال میزان برداشت این محصول زیاد باشد. در این صورت میزان عرضه بر تقاضا پیشی گرفته و قیمت محصول در مقایسه با لوبیا چیتی کمتر خواهد بود.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز کشاورزی را در بازار ایران به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

خواص لوبیا کشاورزی

1- برای رشد عضلات مفید است.

پروتئین در لوبیا، به مقداری اسید آمینه تبدیل می شود و برای تولید انرژی و رشد ماهیچه ها مناسب است.

2- از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند.

لوبیا دارای ویتامین k می باشد، برای حفظ سلول های بدن  مناسب است و به کاهش ابتلا با سرطان کمک می کند.

3- استخوان ها را تقویت می کند.

با توجه به منگنز و کلسیم موجود در لوبیا رشتی، به تقویت استخوان کمک و برای جلوگیری از پوکی استخوان مفید است.

4- برای پاکسازی معده می توان استفاده کرد.

اگر از لوبیا به اندازه مناسب استفاده شود باعث پاک سازی دستگاه گوارش و حذف سموم در بدن می شود. چون فیبر کافی دارد و کمبود فیبر در بدن را تامین می کند.

5- به کاهش وزن کمک می کند.

چون در لوبیا چربی کمی وجود دارد برای رژیم غذایی مفید و به کاهش وزن کمک می کند.

6- منبع خوبی برای پروتئین است.

لوبیا سرشار از پروتئین است و اسید آمینه فراوانی دارد که از اجزاء سازنده پروتئین می باشد.

پخش عمده لوبیا کشاورزی

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا کشاورزی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا کشاورزی با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.