شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت عمده و روز عدس روس

قیمت عمده و روز عدس روس

قیمت و خرید عدس روس؟قیمت روز و عمده عدس روس در آبان 1400 چقدر است ؟ تفاوت عدس روسی و کانادایی؟ عدس روسی با چه کیفیتی عرضه می شود؟

عدس روس امساله

عدس ، جز پر مصرف ترین حبوبات به شمار می آید و عمومأ در آشپزخانه هایمان از آن غافل نمی شویم وجز حبوباتی است که در پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد.

عدس روسی در دو نوع درشت و ریز (پلویی و آشی) موجود می باشد. عدس روسی مرغوب ترین نوع عدس بعد از عدس کانادایی است. عدس روسی جزء حبوبات پرمصرف است و بخش زیادی از نیاز بازار را تامین میکند. به همین علت واردات از کشورهای روسیه و کانادا هم صورت می گیرد.

عدس روسی درشت سبز رنگ بوده و بسیار یک دست و خوش پخت است.

پخش عمده عدس

شرکت بهیاد تجارت پارس بعنوان یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، با فراهم کردن امکان خرید غیرحضوری، کار شما را آسان تر کرده است. تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

تفاوت عدس روسی و کانادایی در چیست؟

واردات عدس روسی از عدس کانادایی به دلیل کم تر بودن قیمت بالاتر است. عدس روسی و کانادایی در ظاهر تفاوت دارند. عدس روسی دارای دانه های درشت تری نسبت به عدس کانادایی است. عدس روسی در کیسه های ۲۵ و ۵۰کیلویی عرضه میشود. قیمت عدس روس با توجه به کیفیت و نوع آن متفاوت است.

قیمت روز و عمده عدس روس

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده انواع عدس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس روس با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.