شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت لوبیا سفید خمین | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت لوبیا سفید خمین | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت لوبیا سفید خمین چقدر است؟ مرغوب ترین لوبیا سفید متعلق به کجاست؟ فروش لوبیا سفید خمین به صورت عمده آن توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟

خرید و فروش لوبیا سفید خمین

لوبیا سفید از حبوبات محبوب به شمار می آید. و دارای ارزش غذایی و پروتئین بالایی است. و به همین دلیل در بسیاری از کشور ها جزء غذا های اصلی محسوب می شود. یکی از ویژگی های بارز لوبیا سفید این است که، لوبیا سفید بر خلاف سایر حبوبات در طولانی مدت هم ارزش غذایی خود را حفظ می کند. این لوبیا تقاضای بسیار بالائی داشته و معولا مصرف آن در کشور بالاست. کشت و تولید لوبیا سفید در ایران به صورت گسترده و به ویژه در استان هایی همانند استان مرکزی، استان لرستان و استان کرمانشاه انجام می شود. با این حال شهر خمین در استان مرکزی قطب اصلی تولید لوبیا سفید در ایران است و محصول لوبیای خمین از مرغوب ترین انواع این لوبیا به شمار می رود.

لوبیا سفید خمین

شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و یکی از مناطق زراعی مهم کشور محسوب می شود. کشت و تولید حبوبات به ویژه انواع لوبیا از قبیل لوبیا چیتی و لوبیا قرمز و همچنین لوبیا سفید به صورت گسترده در این شهرستان انجام می شود. لوبیا سفید خمین از مرغوبت ترین محصولات این شهر در سطح کشور محسوب می شود. مرغوبیت این محصول باعث شده است که نه تنها تقاضای داخلی خوبی داشته باشد، بلکه صادرات آن نیز طرفداران ویژه ای را به خود جلب نماید.

صادرات لوبیا سفید خمین

همانگونه که پیشتر ذکر کردیم، کیفیت و مرغوبیت این محصول تولید شده در خمین، باعث جلب توجه ویژه صادران کنددگان حبوبات گردیده است.لوبیا سفید در کشور عراق در یکی از غذاهای پرطرفدار مردم عراق استفاده می گردد. همین امر باعث شده که مصرف و نیاز به این حبوبات در کشور عراق، صادرات ان را به این کشور افزایش دهد.

قیمت لوبیا سفید به چه عواملی بستگی دارد؟

1- اندازه ی دانه های لوبیا سفید
2- یکدست بودن دانه های لوبیا سفید
3- بوجاری یا دستچین بودن لوبیا سفید
4- کیفیت لوبیا سفید
5- نوسانات بازار و صادرات این محصول

قیمت روز و عمده لوبیا سفید خمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

لوبیا سفید خمین

انواع لوبیا سفید

1- لوبیا سفید ایرانی
2- لوبیا سفید خارجی

لوبیا سفید ایرانی معمولا در استان های مرکزی، کرمانشاه و لرستان به صورت گسترده کشت و تولید می شود. اما لوبیا سفید خارجی معولا از کشور قرقیزستان وارد ایران می گردد. به طور کلی تفاوت عمده لوبیا سفید ایرانی و خارجی در اندازه آن است. لوبیای ایرانی ریزتر از لوبیا سفید خارجی است.

خواص لوبیا سفید

1- تقویت حافظه
2- تقویت قلب
3- تقویت دستگاه گوارش
4- پیشگیری از سرطان و دیابت

قیمت لوبیا سفید خمین

تفاوت لوبیا سفید دستچین و بوجاری

درباره تفاوت این دو نوع محصول باید گفت، که لوبیا سفید بوجاری شده دارای ضایعات کمی است. قیمت کمتری نسبت به لوبیا سفید دستچین دارد. ولی لوبیا سفید دستچین بدون ضایعات بوده و کاملا تمیز است.

مشخصات لوبیا سفید مرغوب

1-تازه بودن لوبیا سفید

2- درشت یا ریز بودن لوبیا سفید

3-یک دست بودن دانه های لوبیا سفید

4-بوجاری و یا دستچین بودن محصول

5- شکل ظاهری لوبیا سفید

پخش عمده لوبیا سفید خمین

بدیهی است که، خرید عمده لوبیا سفید آن هم از شرکت های تامین کننده بزرگ این محصول قیمت مناسب تری دارد. شرکت بهیاد تجارت یکی از شرکت های بزرگ تامین کننده این محصول می باشد. شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا سفید خمین را در بازار ایران به فروش می رساند.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

پخش لوبیا سفید خمین
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.