شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت لوبیا قرمز زنجان | شرکت بهیاد تجارت

قیمت لوبیا قرمز زنجان | شرکت بهیاد تجارت

قیمت لوبیا قرمز زنجان در بازار امروز چقدر است؟ بهترین نوع لوبیا قرمز کدام است؟ معتبرترین شرکت های توزیع کننده لوبیا قرمز کدامند؟

فروش و پخش عمده لوبیا قرمز زنجان

لوبیا قرمز را باید یکی از پرمصرف ترین حبوبات و خصوصا در میان خانواده لوبیا ها برشمرد. به دلیل مصرف بالای آن معمولا تقاضا برای خرید آن بسیار زیاد است. این محصول به علت بافت خاص و عطر خوبی که دارد جز بهترین حبوبات محسوب میشود. رنگ این لوبیا قهوه ای مایل به قرمز است و بعد از پخت طمع و مزه ملایمی دارد. لوبیا قرمزحاوی اسید فولیک، کلسیم کربوهیدرات، فیبرو پروتئین است که ازمواد مغذی ضروری برای عملکرد مناسب بدن میباشد. شهر های خمین و زنجان از قطب های اصلی کشت انواع حبوبات و به ویژه لوبیا در ایران می باشند. مرغوب ترین انواع لوبیا قرمز ایرانی در شهر های خمین ، زنجان و ازنا تولید می شود.

انواع لوبیا قرمز از نظر کیفی

1-لوبیا قرمز بوجاری

2-لوبیا قرمز دستچین

تفاوت لوبیا قرمز بوجاری و دست چین

حبوبات امروزه معمولا به دو صورت بوجاری و دستچین در بازار داخل کشور عرضه می شوند که تشخیص اینکه حبوبات موجود به صورت بوجاری یا دستچین می باشد نیاز به تخصص و تجربه دارد. شرکت بهیاد تجارت با فعالیت چندین ساله در حوزه حبوبات و بوجاری سعی در تامین بهترین نوع حبوبات بوجاری شده و دستچین را دارد. تفاوت عمده لوبیا قرمزبوجار با لوبیا قرمزدستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا قرمز بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا قرمز دستچین خواهد داشت. همچنین در حبوبات دستچین حبوات خرد شده و افت باری و رنگ برگشته کاملا تفکیک و جدا می شوند.

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز

خوشبختانه امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی ارتباطات و همچین استفاده گستره از اینترنت و شبکه ای اجتماعی و همچینین وب سایت ها ، شرکت های مختلف فعال در این زمینه اطلاعات خوب و مناسبی را در اختیار تجار و خریداران محترم خود قرار می دهد.

شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. بدون شک شرکت بهیاد تجارت بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز را در بازار ایران به فروش می رساند.

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا قرمز، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا، بار نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا قرمز با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا قرمز با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

پخش عمده لوبیا قرمز زنجان

از دیرباز خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت می گرفته است. اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات باز می گردد.

بازرگانی بهیاد تجارت، در همین راستا از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش محصولات خود سود می برد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات و غلات فعالیت دارد. از آنجایی که لوبیا قرمز یکی از حبوبات پر مصرف در کشور محسوب می شود، خرید عمده این محصول توسط مراکز مختلفی مانند مراکز رفاهی، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا انجام می‌پذیرد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. لوبیا قرمز مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا قرمز با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا قرمز با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت بهیاد تجارت در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.