شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت لوبیا چشم بلبلی | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت لوبیا چشم بلبلی | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت لوبیا چشم بلبلی در حال حاضر چقدر است؟ مشخصات این لوبیا را بشناسید؟ مراکز عمده پخش این محصول کدامند؟

خرید و فروش لوبیا چشم بلبلی

لوبیا چشم بلبلی (به انگلیسی : Black-Eyed Peas) یکی از بهترین انواع حبوبات است که در سراسر جهان کشت می شود. این لوبیا به طور کلی بسیار کم رنگ بوده و دارای یک نقطه بزرگ سیاه، قهوه ای یا قرمز در بالای آن است، که شبیه چشم به نظر می رسد. به همین دلیل بعضی وقتها به آن لوبیا چشم سیاه هم گفته می شود. نام دیگر این لوبیا در طب سنتی لوبیا بلدی می باشد.

این نوع لوبیا مخصوص مناطق گرمسیر بوده و معمولا در استان هایی مثل خوزستان کشت می شود. شهر دزفول از جمله مراکز کشت و تولید لوبیا چشم سیاه می باشد.

انواع لوبیای چشم سیاه موجود در بازار

  • لوبیای ایرانی
  • لوبیای خارجی

با توجه به مناطق کشت عمده این محصول ایرانی ، استان های خوزستان و بلوچستان عمده مراکز تولید آن هستند. لوبیا چشم بلبلی خارجی نیز از کشور هایی مثل میانمار و ماداگاسکار وارد کشور می گردد. لازم به ذکر است که قیمت نمونه خارجی این محصول از لوبیای ایرانی بالاتر است.

قیمت روز و عمده

جهت اطلاع از قیمت به روز لوبیا چشم بلبلی بازرگانی بهیاد تجارت پارس را دنبال کنید. همکاران ما در شرکت بهیاد تجارت آمادگی ارائه خدمات مختلف در زمینه اعلام قیمت و همچنین همکاری در فروش و تسهیل در امر بارگیری و ارسال خرید شما را دارند.

قیمت لوبیا چشم بلبلی

پخش عمده لوبیا چشم بلبلی

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پخش کننده انواع حبوبات، بهترین و با کیفیت ترین لوبیا چشم بلبلی موجود در بازار ایران را به فروش می رساند.

تضمین کیفیت محصولات

برای خرید مطمئن و تضمینی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران ما در واحد فروش قیمت روز ،کیفیت محصول، نمونه عکس، فیلم و موجودی محصولات شرکت و اطلاعات باربری را به صورت کامل در اختیار شما قرار می دهند.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

قیمت لوبیا چشم بلبلی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.