شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت لپه درجه یک امساله آذر شهر

قیمت لپه درجه یک امساله آذر شهر

قیمت عمده لپه درجه یک امساله

قیمت  روز و خرید عمده لپه درجه یک آبان 1400

در حال حاضر خرید عمده لپه آن هم از شرکت های تامین کننده بزرگ این محصول قیمت مناسب تری دارد. شرکت بهیاد تجارت یکی از شرکت های بزرگ تامین کننده این محصول می باشد.

یکی از کلیدی ترین موارد در هنگام خرید لپه مرغوب و با کیفیت این است که بتوانید محصول مورد نظر خود را از بازار های اصلی خرید و فروش لپه تهیه نمائید و ما در این زمینه از بهترین ها هستیم. ما لپه مرغوب و درجه یک امساله و با کیفیت را در سریعترین زمان ممکن برای شما مهیا نموده و در دسترس قرار می دهیم.

قیمت روز لپه درجه یک امساله

قیمت روز لپه درجه یک امساله چقدر است؟ بهترین نوع لپه متعلق به کجاست؟

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد .

شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت .

خواص غذائی لپه

لپه از گروه حبوبات، یک گیاه دولپه‌ای است و در خانواده نخود جای می‌گیرد. می‌دانید که حبوبات ارزش غذایی بسیار بالایی دارند و مناسب‌ترین جایگزین برای گوشت هستند زیرا علاوه بر پروتئین، مقداری نشاسته هم دارند .

لپه و بیماری‌های قلبی عروقی
لپه منبع غنی فیبر است به همین دلیل برای کاهش کلسترول خون و کاهش بیماری‌های قلبی – عروقی توصیه می‌شود.
عامل دیگری که باز هم لپه را در کاهش بیماری‌های قلبی – عروقی و تنظیم فشارخون برجسته می‌سازد، وجود پتاسیم است.
لپه مانع از ایجاد پلاک در رگ‌های خونی می‌شود از این رو به حفظ سلامت قلب کمک می‌کند.
لپه و کم‌خونی فقر آهن
لپه از نظر مواد معدنی منبع خوب آهن بوده و برای افرادی که کم‌خون هستند، ماده غذایی مناسبی به حساب می‌آید. مصرف هر پیمانه لپه، 14درصد نیاز روزانه بدن به آهن را تامین می‌کند.
لپه و سلامت دستگاه گوارش
همان‌طور که ذکر شد لپه منبعی غنی از فیبر است به همین دلیل برای پیشگیری از یبوست توصیه می‌شود و احتمال ابتلا به بیماری‌های روده را کاهش می‌دهد و در کاهش وزن نیز موثر است.
لپه و بیماری دیابت
آخرین تحقیقات انجام‌شده بیانگر این است که لپه حاوی کلسیم و منیزیم و اسید چرب است و از این لحاظ برای بیماران دیابتی فوق‌العاده عالی است. لپه موجب می‌شود که کلیه‌های این بیماران خوب کار کند و چون حاوی آنتی‌اکسیدان نیز هست برای کاهش فشارخون بالا بسیار خوب و مفید است.

خرید عمده لپه امساله آذر شهر

اگر شما از خریداران انواع لوبیا، عدس، لپه و … به صورت عمده و قیمت ارزان هستید ، بازرگانی بهیاد تجارت آماده همکاری با شما عزیزان است. لپه امساله مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار ارزان در حال حاضر در شرکت بازرگانی شرکت بازرگانی بهاید تجارت پارس موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.