شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت نخود سه خان | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت نخود سه خان | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت نخود سه خان در بازار امروزچقدراست؟ نخود سه خان در چند نوع به بازار عرضه می شود؟ مشخصات نخود سه خان چیست؟ تفاوت نخود دو خان و سه خان و فلافلی در چیبست؟

فروش عمده نخود

یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین حبوبات نخود است که حاوی پروتئین زیادی می باشد. نخود بسیار پر مصرف بوده و تقاضای زیادی برای آن در بازار وجود دارد. استان کرمانشاه قطب اصلی تولید نخود می باشد و محصول تولید شده در این شهر از کیفیت بالایی برخوردار است. نخود کرمانشاه در کیفیت و اندازه های مختلف ارائه می شود و هرچه اندازه ی نخود درشت تر باشد گران تر خواهد بود. یکی از معروفترین انواع نخود که تقاضای بالائی دارد نخود سه خان است. شرکت بهیاد تجارت بهترین و با کیفیت ترین انواع نخود را به فروش می رساند.

انواع نخود موجود در بازار

1- نخود ایرانی:

نخود کرمانشاه مرغوب ترین و پر فروش ترین نخود در کشور و حتی در سطح منطقه می باشد. به دلیل کیفیت بالا و مرغوبت این نخود خریداران زیادی به دنبال خرید این محصول هستند. البته نخود کرمانشاه در سایز بندی های مختلفی به بازار عرضه می گردد. بدیهی است که هر سایز بندی هم مشتریان و کاربرد خاص خود را دارد.

2- نخود خارجی:

معمولا واردات نخود از کشورهای روسیه و همچنین ترکیه صورت می گیرد. کیفیت نخود روس نسبت به نمونه ترکیه ای ان پائین تر است. در حقیقت کیفیت نخود ترک حتی با نخود مرغوب کرمانشاه نیز برابری می کند. از طرفی قیمت این محصول نیز مناسب تر از نمونه ایرانی است.

انواع رایج سایز بندی نخود در بازار

1- نخود سفید

2- نخود دوخان

3- نخود سه خان

4- نخود فلافلی

نخود سه خان

فروش نخود سه خان کرمانشاه

کیفیت نخود سه خان کرمانشاه و سایز آن نسبت به سایر انواع نخود بالاتر است. معمولا این نوع نخود به دو صورت در بازار وجود دارد:

1- نخود اعلا که سایز آن ۷، ۸، ۹ است، هیچ ضایعاتی نداشته، کاملا تمیز و سالم است.
2- نخود معمولی که سایز دانه های نخود آن ۶، ۷، ۸ می باشد.
البته لازم به ذکر است که، نخود سه خان اعلا با توجه به کیفیتی که دارد قیمت بالاتر و فروش بالاتری نسبت به نخود سه خان معمولی دارد.

عواملی تأثیر گذار در قیمت این محصول چیست؟

1- فصل خرید نخود

2- حجم خرید

3- امساله یا پارساله بودن

4- میزان واردات و صادرات نخود

5- میزان تقاضا

6- کیفیت

7- میزان تولید

8- حجم عرضه و تقاضا

9- میزان صادرات و حتی واردات

قیمت نخود سه خان کرمانشاه

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان انواع نخود و دیگر انواع حبوبات درجه یک، می باشد. تنها کافیست از طریق شماره تلفن های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما ، اطلاعات تکمیلی به همراه قیمت نخود سه خان را در اختیار شما قرار می دهند.

تفاوت نخود دو خان و سه خان چیست؟

تفاوت نخود دو خان و سه خان در ترکیب سایز آن می باشد. نخود دوخان، یکی از مرغوب ترین سایز بندی های نخود است و در زمره اقلام صادراتی قرار دارد. سایز نخود دوخان ۸_ ۹ میلی متر می باشد. نخود سه خان دارای کیفیت مطلوبی است و به مقدار زیاد تولید می شود‌. نخود سه خان از پرفروش ترین نخودها در بازار می باشد. سایز بندی نخود سه خان 7-8-9 میلیمتر است.

پخش عمده نخود

بازرگانی بهیاد تجارت با پخش عمده نخود کرمانشاه با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش نخود کرمانشاه و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه سفارش و خرید و همچنین اطلاعات از قیمت و شرایط خرید سایر محصولات شرکت، عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.