شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

لوبیا سفید صادراتی خمین | بازرگانی بهیاد تجارت

لوبیا سفید صادراتی خمین | بازرگانی بهیاد تجارت

لوبیا سفید صادراتی خمین چه مشخصاتی دارد؟ قیمت روز و عمده این محصول چقدر است؟ نحوه ارسال و شرایط تحویل در نقطه صفر مرزی چقدربه چه صورت است؟

لوبیا سفید صادراتی

لوبیا سفید حبوباتی است که کشت و تولید داخلی آن خوب و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است. کشت و تولید لوبیا سفید در ایران به صورت گسترده و به ویژه در استان هایی همانند استان مرکزی، استان لرستان و استان کرمانشاه انجام می شود. با این حال شهر خمین در استان مرکزی قطب اصلی تولید لوبیا سفید در ایران است و محصول لوبیای خمین از مرغوب ترین انواع این لوبیا به شمار می رود. با توجه به کیفیت بالای این محصول و به ویژه لوبیا سفید خمین بیشتر تاجران و بازرگانان چشم به صادرات آن دوخته اند. سالانه مقدار زیادی از این محصول به کشورهای همسایه صادر می‌شود و از بین کشورهای که صادرات لوبیا سفید به آن خیلی گسترده صورت می‌گیرد ، کشور عراق است.

صادرات لوبیا سفید خمین

شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و یکی از مناطق زراعی مهم کشور محسوب می شود. کشت و تولید حبوبات به ویژه انواع لوبیا از قبیل لوبیا چیتی و لوبیا قرمز و همچنین لوبیا سفید به صورت گسترده در این شهرستان انجام می شود. لوبیا سفید خمین از مرغوبت ترین محصولات این شهر در سطح کشور محسوب می شود. مرغوبیت این محصول باعث شده است که نه تنها تقاضای داخلی خوبی داشته باشد، بلکه صادرات آن نیز طرفداران ویژه ای را به خود جلب نماید. همانگونه که پیشتر ذکر کردیم، کیفیت و مرغوبیت این محصول تولید شده در خمین، باعث جلب توجه ویژه صادران کنددگان حبوبات گردیده است. لوبیا سفید در کشور عراق یکی از حبوبات پرطرفدار مردم عراق به شمار می رود. همین امر باعث شده که مصرف و نیاز به این حبوبات در کشور عراق، صادرات ان را به این کشور افزایش دهد.

مشخصات لوبیا سفید مرغوب

1-تازه بودن لوبیا سفید

2- درشت یا ریز بودن لوبیا سفید

3-یک دست بودن دانه های لوبیا سفید

4-بوجاری و یا دستچین بودن محصول

5- شکل ظاهری لوبیا سفید

قیمت لوبیا سفید به چه عواملی بستگی دارد؟

1- اندازه ی دانه های لوبیا سفید
2- یکدست بودن دانه های لوبیا سفید
3- بوجاری یا دستچین بودن لوبیا سفید
4- کیفیت لوبیا سفید
5- نوسانات بازار و صادرات این محصول

قیمت روز و عمده لوبیا سفید صادراتی خمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام  بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید. جهت سفارش لوبیا سفید صادراتی و تحویل محصول مورد نظر با بهترین کیفیت و قیمت کف بازار در نقطه صفر مرزی با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

لوبیا سفید صادراتی خمین

خواص لوبیا سفید

1- تقویت حافظه
2- تقویت قلب
3- تقویت دستگاه گوارش
4- پیشگیری از سرطان و دیابت

تفاوت لوبیا سفید دستچین و بوجاری

درباره تفاوت این دو نوع محصول باید گفت، که لوبیا سفید بوجاری شده دارای ضایعات کمی است. قیمت کمتری نسبت به لوبیا سفید دستچین دارد. ولی لوبیا سفید دستچین بدون ضایعات بوده و کاملا تمیز است. بدیهی است که جهت صادرات این محصول لازم است که لوبیا سفید کاملا بوجاری و دستچین شده باشد.

پخش عمده لوبیا سفید صادراتی خمین

بدیهی است که، خرید عمده لوبیا سفید آن هم از شرکت های تامین کننده بزرگ این محصول قیمت مناسب تری دارد. شرکت بهیاد تجارت یکی از شرکت های بزرگ تامین کننده این محصول می باشد. شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا سفید خمین را در بازار ایران به فروش می رساند. جهت خرید عمده و کانتینری و صادرات آن هر چه سریعتر با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.