شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

لوبیا چشم بلبلی ماداگاسکار | بازرگانی بهیاد تجارت

لوبیا چشم بلبلی ماداگاسکار | بازرگانی بهیاد تجارت

لوبیا چشم بلبلی ماداگاسکار مرغوب را از کدام شرکت ها بخریم؟ انواع لوبیا چشم بلبلی موجود در بازار کدامند؟ قیمت روز و عمده این محصول چقدر است؟

خرید و فروش لوبیا چشم بلبلی

لوبیا چشم بلبلی (به انگلیسی : Black-Eyed Peas) یکی از بهترین انواع حبوبات است که در سراسر جهان کشت می شود. این لوبیا به طور کلی بسیار کم رنگ بوده و دارای یک نقطه بزرگ سیاه، قهوه ای یا قرمز در بالای آن است، که شبیه چشم به نظر می رسد. به همین دلیل بعضی وقتها به آن لوبیا چشم سیاه هم گفته می شود. نام دیگر این لوبیا در طب سنتی لوبیا بلدی می باشد. این نوع لوبیا مخصوص مناطق گرمسیر بوده و معمولا در استان هایی مثل خوزستان کشت می شود. شهر دزفول از جمله مراکز کشت و تولید لوبیا چشم سیاه می باشد. همچنین با توجه به تقاضای بالای این محصول واردات آن از کشورهای تولید کننده عمده این محصول صورت می گیرد. لوبیا چشم بلبلی ماداگاسکار از بهترین رقم های این لوبیا به شمار میرود.

انواع لوبیای چشم سیاه موجود در بازار

  • لوبیای ایرانی
  • لوبیای خارجی

با توجه به مناطق کشت عمده این محصول ایرانی ، استان های خوزستان و بلوچستان عمده مراکز تولید آن هستند. لوبیا چشم بلبلی خارجی نیز از کشور هایی مثل میانمار و ماداگاسکار وارد کشور می گردد. لازم به ذکر است که قیمت نمونه خارجی این محصول از لوبیای ایرانی بالاتر است.

لوبیا چشم بلبلی ماداگاسکار

لوبیا چشم بلبلی ماداگاسکار دارای کیفیت بالایی می باشد که همین موجب شده است تا قیمت آن کمی بالاتر از نمونه های دیگر لوبیا وارداتی باشد. از لحاظ ظاهری نیز می توان گفت که ظاهر این محصول تقریبا یکدست و درشت می باشد. این نوع لوبیا نسبت به نمونه های خارجی دیگر درشت تراست و سایز دانه های آن تقریبا دو برابر می باشد. کیفیت بالا و همچنین ظاهر خوب و یکدست این محصول تقاضای خرید بالائی را برای آن ایجاد نموده است.

خواص لوبیا چشم بلبلی

1- برای درمان بیماری های قلبی عروقی
2- غنی از آنتی اکسیدان ها
3- درمان دیابت
3- بهبود هضم
4- کاهش وزن
5- جلوگیری از خطر کم خونی

قیمت روز و عمده

جهت اطلاع از قیمت به روز لوبیا چشم بلبلی بازرگانی بهیاد تجارت پارس را دنبال کنید. همکاران ما در شرکت بهیاد تجارت آمادگی ارائه خدمات مختلف در زمینه اعلام قیمت و همچنین همکاری در فروش و تسهیل در امر بارگیری و ارسال خرید شما را دارند.

پخش عمده لوبیا چشم بلبلی

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پخش کننده انواع حبوبات، بهترین و با کیفیت ترین لوبیا چشم بلبلی موجود در بازار ایران را به فروش می رساند. اگر خواهان اطلاع از قیمت به روز محصولات فوری بار هستید با بازرگانی ما در ارتباط باشید . اگر شما از خریداران حبوبات به صورت عمده و قیمت ارزان هستید ، ما شما را به همکاری دعوت می‌نماییم .

تضمین کیفیت محصولات

برای خرید مطمئن و تضمینی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران ما در واحد فروش قیمت روز ،کیفیت محصول، نمونه عکس، فیلم و موجودی محصولات شرکت و اطلاعات باربری را به صورت کامل در اختیار شما قرار می دهند.

شبکه های اجتماعی ما

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش لوبیا چشم بلبلی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.