شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز لوبیا چشم بلبلی آذر 1400

قیمت روز لوبیا چشم بلبلی آذر 1400

لوبیا چشم بلبلی در کجا کشت می شود؟ قیمت روز لوبیا چشم سیاه در بازار امروز چند است؟ آیا از خواص آن اطلاع دارید؟

خرید لوبیا چشم بلبلی

لوبیا چشم بلبلی یا لوبیای چشم سیاه، نوع خاصی از لوبیا است که ساختاری بیضی شکل با چشمی سیاه در میان دارد. این لوبیا را می‌توان در گونه‌های مختلفی مانند قرمز، سفید شیری، سیاه، قهوه‌ای و غیره یافت. این لوبیا به دلیل طعم و مزه خوب خود، بسیار محبوب است.

خواص لوبیا چشم بلبلی برای سلامتی

برخی از برترین خواص این حبوبات برای سلامتی را در این‌جا ببینید.

۱. سطح استاندارد کلسترول را حفظ می‌کند

لوبیا چشم سیاه می‌تواند سطح کلسترول ما را به شکل قابل توجهی، پایین نگه دارد. این لوبیا، منبعی عالی از فیبر رژیمی حل شدنی و پروتئین است که نقش مهمی در کاهش میزان کلسترول بد موجود در پلاسمای خون، ایفا می‌کنند. لوبیا چشم بلبلی، حاوی ترکیبات استروئیدی به نام فیتواسترول‌ نیز هست. این ترکیبات، در حفظ سطح استاندارد کلسترول در بدن بسیار موثرند.

۲. کلسترول خون را کنترل می‌کند

شاخص گلیسمی این لوبیا، نسبت به بسیاری از غذاهای دیگر پایین‌تر است. تحقیقات متعددی ثابت کردند که رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین، برای پروفایل لیپید خون بسیار مفید است. بنابراین، ، این لوبیا، از این راه هم کلسترول خون ما را کنترل می‌کند.

۳. رادیکال‌های آزاد را مهار می‌کند

لوبیا چشم سیاه، به ویژه نوع سفید شیری، قهوه‌ای روشن، سیاه و قرمز، سرشار از عوامل آنتی‌اکسیدان است- ویتامین A و ویتامین C. بنابراین، مصرف این لوبیاها، می‌تواند به ما کمک کند تا از رادیکال‌های آزاد خطرناک خلاص شویم که این مسئله می‌تواند رشد سلول‌های سرطانی را متوقف کند.

۴. سطح قند خون را تنظیم می‌کند

لوبیا چشم بلبلی، به دلیل داشتن فیبر حل شدنی بالا، راهی عالی برای بیماران دیابتی است. این لوبیا می‌تواند سطح قند خون ما را تنظیم کرده و ما را از دیابت نوع دوم دور نگه دارد.

انواع لوبیای چشم سیاه موجود در بازار

  • لوبیای ایرانی
  • لوبیای خارجی

با توجه به اینکه این لوبیا در مناطق گرمسیری رشد می کند، لذا در ایران لوبیا چشم سیاه در مناطق گرم همانند خوزستان و بلوچستان پرورش داده می شود.

قیمت روز و عمده حبوبات

جهت اطلاع از قیمت به روز لوبیا چشم بلبلی بازرگانی بهیاد تجارت پارس را دنبال کنید.همکاران ما در شرکت بهیاد تجارت آماده ارائه خدمات مختلف در زمینه اعلام قیمت و همچنین همکاری در فروش و تسهیل در امر بارگیری و ارسال خرید شما را دارند.

خریدی با کیفیت

اگر شما از خریداران این محصول هستید با دفتر فروش شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس در تماس باشید.همکاران ما در واحد فروش آماده اعلام قیمت و ارائه خدمات به خریداران و مشتریان گرامی هستند.

قیمت روز لوبیا چشم بلبلی

پخش عمده

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پخش کننده انواع حبوبات بهترین و با کیفیت ترین لوبیا چشم بلبلی موجود در بازار ایران را به فروش می رساند.

تضمین کیفیت محصولات

برای خرید مطمئن و تضمینی با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در واحد فروش قیمت روز و کیفیت محصول و نمونه عکس و فیلم و موجودی محصولات شرکت و اطلاعات باربری را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهند.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.