شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

مرکز پخش عمده دال عدس

مرکز پخش عمده دال عدس

خرید و فروش دال عدس به چه صورت است؟قیمت دال عدس در بازار ایران چند است؟آیا از بازار دال عدس در ایران باخبر هستین؟بهترین و مناسب ترین عدس را از کجا میتوانیم به دست بیارویم؟

دال عدس یکی از محصولاتی می باشد که امروزه در سطح بازار حبوبات ایران توجه ویژه ای به آن می گردد. در اکثر مناطق ایران عدس سبز استفاده می گردد البته در قسمت های جنوبی کشور دال عدس یا همان عدس قرمز طرفداران بیشتری دارد. با توجه به تقاضای زیاد عدس و نیز کاهش تولید و کشت این گونه به دلیل تغییرات اقلیمی و نیز بالا رفتن هزینه های کاشت، در سال های اخیر دولت مجبور به واردات عدس سبز و همچنین دال عدس از سایر کشور ها به ویژه کانادا گردید است.

انواع دال عدس در بازار ایران

در ایران دو نوع دال عدس موجود می باشد:

1- دال عدس ایرانی

2- دال عدس وارداتی

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، دال عدس کانادائی ملو و برند 777 و دال عدس های ترک را در کیسه های 15 کیلو گرمی در سطح بازار ایران به فروش می رساند.

قیمت روز و عمده دال عدس کانادائی

این محصول همواره در طول سال به طور عمده از کانادا به ایران وارد می شود ،خرید عمده این محصول به دلیل  قیمت مناسب تری که دارد به صرفه تر است.

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پخش کننده انواع حبوبات و منجمله عدس و دال عدس بهترین و با کیفیت ترین دال عدس موجود در بازار ایران را به فروش می رساند.

پخش عمده دال عدس

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده دال عدس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش دال عدس با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.