شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

نخود سفید صادراتی | بازرگانی بهیاد تجارت

نخود سفید صادراتی | بازرگانی بهیاد تجارت

نخود سیفد صادراتی را از کدام مراکز خریداری کنیم؟ قیمت روز و عمده نخود سفید صادراتی چقدر است؟ این نوع نخود چه تفاوتی با سایر رقم ها دارد؟ بهترین نوع نخود متعلق به کجاست؟

نخود صادراتی

نخود سفید درجه یک صادراتی از بهترین انواع نخود محسوب می شود. بهترین نوع نخود سفید صادراتی در بازار حبوبات کرمانشاه به وفور یافت می‌شود. معمولا نخود سفید درجه یک صادراتی توسط شرکت های معتبر در بازار داخلی و خارجی خرید و فروش می‌شود. جهت خرید بهترین نوع این نخود آن هم از شرکت بهیاد تجارت پارس که از شرکت های عمده توزیع کننده نخود در سطح کشور است، هیچ تردیدی به خود راه ندهید. این نوع از نخود به خاطر دانه های درشت که در انواع غذاها زیبایی منحصر به فردی از خود نشان می‌دهد، در اکثر کشورها و بویژه کشور عراق دارای تقاضای بالائی است.

خرید نخود سفید کرمانشاه

یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین حبوبات نخود است که حاوی پروتئین زیادی می باشد. نخود بسیار پر مصرف بوده و تقاضای زیادی برای آن در بازار وجود دارد. کرمانشاه قطب اصلی تولید نخود در کشور می باشد و محصول کشت شده در این منطقه از کیفیت بالائی برخوردار است. البته لازم است بدانید که نخود کرمانشاه در کیفیت و اندازه های مختلفی به بازار حبوبات عرضه می شود. کاملا بدیهی است که هرچه اندازه ی نخود درشت تر باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. البته نخود از جمله حبوباتی است که سایز دانه بندی آن کاربرد های مختلفی دارد. در این میان نخود سفید صادراتی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه تجار و صادر کنندگان حبوبات به کشورهای منطقه قرار گرفته است.

قیمت روز و عمده نخود سفید صادراتی

نخود سفید کرمانشاه از قیمت مناسبی برخوردار است. قیمت این محصول به دلیل پائین بودن نرخ نخود ایرانی برای خریداران در کمترین سطح خود قرار داشته و تجار نخود می توانند سود مناسبی را در این زمینه و به ویژه صادرات نخود به عراق برای خود در نظر بگیرند.

عواملی تأثیر گذار در قیمت این محصول چیست؟

1- فصل خرید نخود

2- حجم خرید

3- امساله یا پارساله بودن

4- میزان واردات و صادرات

5- میزان تقاضا

6- کیفیت

7- میزان تولید

8- حجم عرضه و تقاضا

9- میزان صادرات و حتی واردات

قیمت روز نخود سفید کرمانشاه

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله نخود را در بازار ایران به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول وهمچنین سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

نخود سفید صادراتی

صادرات نخود در سال 1400

در سال 1400 به دلیل تولیدات مناسب و خوبی که در این محصول به دست آمده، زمینه صادرات محصول نخود کرمانشاه مرغوب و صادراتی به خوبی فراهم بوده و با توجه به بازار مناسب نخود به ویژه در کشور عراق شرایط برای انجام صادرات گسترده نخود سفید مهیا می باشد. همچنین به دلایل مختلف که در ادامه ذکر خواهد شد این محصول از شرایط صادراتی بسیار مناسبی برخوردار است.

1- کاهش ارزش پول ملی

2- افزایش قیمت دلار

3- افزایش تولید مازاد بر مصرف داخلی

همه این عوامل در کنار هم جذابیت صادرات این محصول را بیشتر نموده است. هر چند هر از گاهی شاهد ممنوعیت های صادراتی از جمل صادرات نخود هستیم، اما در حال حاضر شرایط مناسب به نظر می رسد.

پخش عمده نخود سفید

بازرگانی بهیاد تجارت با پخش عمده انواع رقم های نخود و بویژه نخود سفید کرمانشاه در خدمت شما مشتریان و تجارعزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش نخود سفید و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه سفارش و خرید و همچنین اطلاعات از قیمت و شرایط خرید سایر محصولات شرکت، عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

نخود سفید صادراتی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.