شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش دال عدس 777 به صورت عمده در آذر 1400

پخش دال عدس 777  به صورت عمده در آذر 1400

پخش عمده دال عدس 777 به چه صورت است ؟ قیمت روز دال عدس 777 چند است؟دال عدس کانادایی توسط کدام شرکت ها توزیع می شود؟خصوصیات این نوع دال عدس چیست؟

خصوصیات دال عدس

عدس قرمز که در هندوستان با نام ماسور دال شناخته می شود و  در ایران  نیز به دال عدس شهرت دارد ، نسبت به عدس سبز شیرین تر است و به زمان پخت کوتاه تری هم نیاز خواهد داشت.

دال عدس از عدس قرمز به دست می آید به این صورت که پس از پوست گیری عدس را به دو نیم تقسیم می کنند که حاصل آن عدس نیم دانه نارتجی رنگی است که در اصطلاح به آن دال عدس گفته می شود . دال عدس طعمی مشابه با طعم گوجه فرنگی دارد .

انواع دال عدس موجود در بازار

در ایران دو نوع دال عدس موجود می باشد:

۱) دال ایرانی

۲) دال عدس وارداتی

مجموعه ی بازرگانی بهیاد تجارت برندهای دال عدس کانادایی را به صورت عمده در بازار ایران عرضه می نماید.

دال عدس وارداتی همواره در طول سال به طور عمده از کانادا به ایران وارد می شود. از برندهای مطرح و بسیار با کیفیت کانادایی دو برند ملو و 777 از تقاضای بسیار بالائی برخوردار می باشند.

پخش کننده عمده دال عدس 777

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان دال عدس 777 و دیگر انواع حبوبات درجه یک، می باشد. تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی به همراه قیمت روز این محصول را در اختیار شما قرار دهند.

پخش عمده دال عدس 777

خواص دال عدس

عدس قرمز یا دال عدس به شدت غنی از فیبر است و به بدن کمک می‌کند تا مواد زائد را سریع‌تر دفع کند. همجنین باعث سیری زودرس می‌شود و به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند. عدس قرمز چربی کمی دارد در نتیجه مصرف آن باعث اضافه وزن نمی‌شود.

کسانیکه چربی را از رژیم غذایی خود حذف می‌کنند، باید برای سلامت بدن از چربی اشباع نشده در رژیم غذایی خود استفاده کنند. چربی غیر اشباع یکی از مواد مغذی اساسی در بدن است که به راحتی هضم می شود. دال عدس به مقدار کم دارای چربی اشباع نشده است که برای کسانیکه رژیم های غذایی سخت دارند، بسیار مناسب است. عدس حاوی سطح پروتئین بالایی  است که می تواند جایگزین خوبی برای پروتئین حیوانی باشد. استفاده از صفحات عدس می تواند پروتئین بدن را بدون ضرر پروتئین حیوانی در بدن شما تأمین کند.

قیمت و پخش عمده دال عدس 777

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده دال عدس 777 با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش این محصول و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

پخش دال عدس 777

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.