شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش عمده جو پرک ایرانی و خارجی

پخش عمده جو پرک ایرانی و خارجی

جو پرک چیست ؟ تفاوت جو دو سر پرک با جو پرک چیست؟قیمت روز جو پرک؟

خرید جو پرک

جو پرک (جوی که دو سر ان پرک شده است)

جو پرک در بازار به صورت خرد و درشت وجود دارد. جو دو سر پرک در بسته بندی های مختلف با برند ایرانی و خارجی خریداری می شود.

تولید جو دوسر پرک

جو پرک در طی فرایند مختلفی تولید می شود که به ان پرداخته می شود.

مراحل زیر را طی و بعد وارد بازار می شود

  • پوست کندن

ابتدا بعد از پاک کردن جو دو سر پوسته (سبوس ) ان را می گیرند.

  • بلغور کردن

بلغور کردن یا دو نیم کردن دانه های جو دو سر

  • پرک کردن

بعد از دونیم شدن جوهای دو سر از وسط ان را خرد می کنند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

پخش عمده جو پرک

جو دوسر پرک خارجی (منظور جو دوسر پرکهای تولید آلمان، فنلاند، انگلستان، استرالیا و برخی از انواع با کیفیت روسی) معمولاً در انواع مختلف درشت، خرد شده، فوری، صبحانه و … تولید میشود. در حالی که جو دوسر پرکهای ایرانی اغلب در دو نوع ریز و درشت تولید میشوند. جو دوسر پرکهای خارجی در طعم و بافت هم بهتر از انواع ایرانی هستند.

جو پرک از محصولات غذایی است که سالهای اخیر در بین مردم مصرف می شود.برای خرید و دسترسی سریع به آن می توانیم از روش های غیر حضوری بهره ببریم .

امروزه برای خرید دیگر نیازی به حضور خریدار نیست چون با بهره گیری از تجارت الکترونیک می توانیم به فوری ترین حالت ممکن خرید را انجام دهیم .خریدار می تواند از طریق خطوط تلفن همراه یا تلفن ثابت یا ایمیل غلات (جو پرک) خود را سفارش و خریداری کنند.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات و غلات از جمله جو پرک را در بازار ایران به فروش می رساند.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده جو پرک با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش جو پرک با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.