شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش عمده جو پرک در آذر 1400

پخش عمده جو پرک در آذر 1400

پخش عمده جو پرک در سال 1400 به چه صورت است؟آیا از قیمت روز و عمده جو پرک اطلاع دارید؟ آیا با مرکز پخش عمده جو پرک آشنا هستید؟ نحوه سفارش و خرید از این مراکز به چه صورت می باشد؟

خرید جو پرک

جو پرک، نوعی ماده غذایی است که سرشار از مواد مغذی ازجمله ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، آهن، فیبر و … می باشد. مصرف این نوع جو، برای کودکان و بزرگسالان بسیار مناسب بوده و به عنوان یک منبع انرژی سالم و مقوی شناخته می شود. مصرف جو دو سر در وعده صبحانه، به علت داشتن خواص تقویتی و انرژی بسیاری که برای بدن به ارمغان می آورد، برای بدنسازان و ورزشکاران بسیار مفید بوده و به آرامی نیز در بدن جذب می شود. از جو پرک می توان در تهیه انواع سوپ، کتلت، اسموتی، سالاد و غیره استفاده نمود. با خرید جو پرک از بازرگانی بهیاد تجارت بهترین نوع آن را به سفره خود اضافه کنید.

پخش_عمده_جو_پرک_بهیاد_تجارت

مراحل تولید جو پرک شده به چه صورت است؟

  • پوست کندن

ابتدا بعد از پاک کردن جو دو سر پوسته (سبوس ) آن را می گیرند.

  • بلغور کردن

بلغور کردن یا دو نیم کردن دانه های جو دو سر

  • پرک کردن

بعد از دونیم شدن جوهای دو سر از وسط آن را خرد می کنند.

استعلام قیمت روز جو پرک

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

پخش عمده جو پرک

شرکت بهیاد تجارت با پخش عمده انواع حبوبات و غلات آماده ارائه خدمت به شما مشتریان گرامی می باشد.جهت ثبت سفارش روزانه محصول مورد نظر خود با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

سفارش جو پرک

ما با ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک به صورت عمده نیاز خریداران را برطرف می نمائیم. لطفا جهت ثبت سفارش و همچنین کسب اطلاع از کیفیت محصولات با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.