شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش عمده دال عدس 777 کانادایی | بازرگانی بهیاد تجارت

پخش عمده دال عدس 777 کانادایی | بازرگانی بهیاد تجارت

پخش عمده دال عدس کانادایی 777 در سال جاری به چه صورت است؟ شرکت های برتر و عمده پخش این محصول کدامند؟ قیمت روز و عمده دال عدس 777 چقدر است؟ مشخصات و ویژگی های این عدس چیست؟

خرید و فروش دال عدس 777

دال عدس نوعی از حبوبات است به رنگ قرمز با عطر و طمعی متفاوت، که زود پخت تر از عدس معمولی است و طمعی شبیه به گوجه فرنگی دارد. دال عدس یا همان عدس قرمز، یکی از پر خاصیت ترین عدس هایی می باشد که مصرف آن در کنار عدس سبز توصیه میشود. این حبوبات ارزشمند از عدس قهوه ای تولید می شود. به طوری که، پس از پوست گیری و سپس دو نیم کردن عدس قهوه ای، عدس نیم دانه نارنجی رنگی که در نهایت به دست می آید در اصطلاح دال عدس گفته می شود.

انواع دال عدس موجود در بازار کدامند؟

در ایران دو نوع دال عدس موجود می باشد:

۱) دال عدس ایرانی

دال عدس محصولی است که در ایران نیز کشت می شود. البته لازم به ذکر است که دال عدس ایرانی از کیفیت چندان خوبی بر خوردار نیست. اما در عوض این نوع دل عدس دارای طعم بسیار مطلوبی است. از آنجائی که میزان تولید داخلی پاسخگوی نیاز داخل کشور نیست، لذا واردات دال عدس از کشور های عمده تولید کننده آن صورت می گیرد.

۲) دال عدس وارداتی

بیشترین حجم واردات این محصول به ایران از کشور کانادا صورت می گیرد.دال عدس کانادائی در میان انواع دال عدس موجود در بازار از محبوبیت و شهرت زیادی برخوردار است و دلیل آن نیز به کیفیت این محصول باز میگردد. این نوع دال عدس با برند های مختلف و همچنین کیفیت خوبی که دارد قسمت بزرگی از بازار دال عدس را به خود اختصاص داده است. دال عدس کانادایی 777 یکی از معروف ترین و مرغوب ترین انواع این حبوبات می باشد.

پخش عمده دال عدس 777

خواص دال عدس

یکی از مهم ترین خواص این گیاه تقویت دستگاه گوارش است و همچنین به عملکرد بهتر معده و روده کمک می کند و سبب تحریک اشتها نیز می شود . دال عدس در درمان درد های مفاصل و اسخوان ها موثر است . این حبوبات ارزشمند دارای میزان زیادی پروتئین، کلسیم، اسید آمینه، فسفر و آهن است .

پخش عمده دال عدس 777

دال عدس ایرانی بخریم یا کانادایی؟

به طور کلی تصمیم گیری در این مورد بر عهده هر شخص است. خریدار، اولویت های خاص خودش را در هنگام خرید محصول در نظر می گیرد. ما لازم است که در هنگام خرید دال عدس به این نکات توجه شود:

1- سطح کیفیت

2- قیمت نهائی در بازار

3- تمیزی و یکدست بودن

4- رنگ و طعم

5- اندازه دانه های محصول

پخش عمده دال عدس

پخش عمده دال عدس 777

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده دال عدس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش این محصول و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های تلفن های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.