شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش عمده عدس روس در بازار ایران

پخش عمده عدس روس در بازار ایران

پخش عمده عدس روس در بازار به چه صورت می باشد؟ کیفیت و خصوصیات این نوع عدس چیست؟ قیمت روز عدس روسی چقدر است؟

خرید عمده عدس

عدس از جمله حبوباتی است که در هر آشپزخانه ای یافت می شود. این حبوبات ارزشمند، سرشار از فیبر غذایی است که برای حفظ سلامت دستگاه گوارش و دفع مواد زائد از آن بسیار مهم است. فیبر موجود در عدس که شامل فیبر غیر محلول نیز می‌شود، می‌تواند حرکت غذاها را در مجاری گوارشی بهبود ببخشد و عمل جذب مواد مغذی را نیز آسان‌تر کند.

انواع عدس موجود در بازار

به طور کلی عدس به دو صورت در بازار عرضه می شود که هر یک از آنها برندهای مختلفی را در بر می گیرد:

1- عدس ریز

2-عدس درشت

عدس روس یکی از برندهای مرغوب و پرطرفدار عدس ریز به شمار می رود. قیمت عدس روس درجه یک و درجه دو با توجه به کیفیت بالایی که دارد و در مقایسه با سایر انواع عدس های ایرانی و خارجی موجود در بازار از مزیت رقابتی بالاتری برخوردار است. این نوع عدس با توجه به قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارد، توانسته است توجه خریداران عمده و همچنین بنکداران را به خود معطوف کند.

قیمت روز عدس ریز روسی

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی و قیمت روز عدس روس را جهت خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار دهند.

پخش_عمده_عدس_روس

پخش عمده عدس درجه یک و درجه دو روسی

خریداران عزیز می توانید برای خرید عدس روس درجه یک و عدس روس درجه دو با بخش فروش شرکت تماس بگیرید . برای آگاهی از قیمت روز محصولات به کانال تلگرامی شرکت بهیاد تجارت پارس بپیوندید . مشتریان عزیز می توانند انواع مختلف حبوبات وارداتی و داخلی را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت روز از مجموعه ما خریداری نمایند . محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد .

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

پخش_عمده_عدس_روس
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.