شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش عمده عدس ساسکن | بازرگانی بهیاد تجارت

پخش عمده عدس ساسکن | بازرگانی بهیاد تجارت

پخش عمده عدس ساسکن توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده عدس ساسکن چقدر است؟ مشخصات و ویژگی های این عدس چیست؟ مقایسه عدس ساسکن با سایر عدس های خارجی موجود در بازار!

انواع عدس را بشناسید

عدس گیاهی است از تیره پروانه واران، این حبوبات گیاهی یکساله است. برگهای آن دارای ۴ تا ۱۰ برگچه دراز کرکدار و گل هایش سفید که سطح آن با لکه های بنفش پوشیده شده است. میوه اش حاوی دو دانه و نیامک است و ساقه و برگهای عدس به مصرف علوفه حیوانات میرسد. دانه های عدس به شکل عدس های محدب الطرفین می باشند که مغذی بوده ویکی از مواد خوب غذایی انسان شمرده میشوند. با توجه به نوع عدس در نهایت دانه های عدس به رنگ های مختلفی تولید می گردد.

1- عدس سبز

2- عدس زرد

3- عدس قرمز

4- عدس قهوه ای

پخش عمده عدس ساسکن

خرید و فروش عدس ساسکن

کشت و تولید عدس سبز در مناطق مختلفی از کشورمان صورت می گیرد. اما با توجه به تقاضا و مصرف بالای این محصول کمبود عرضه عدس با واردات از کشور های عمده و مطرح تولید کننده عدس انجام شود. بخش بزرگی از نیاز کشور به این حبوبات از کانادا، روسیه، قرقیزستان و چند کشور دیگر تامین می شود. در این میان عدس کانادایی مشخصات و کیفیت ویژه و بسیار بهتری را نسبت به سایر عدس های وارداتی دارد.

برند های مطرح و شناخته شده عدس کانادایی

در هنگام خرید و سفارش عدس کانادایی به این نامها برخورد می کنیم که هر یک کیفیت و ویژگی های خود را دارند:

1- ساسکن

2- عدس اخضر

3-ویکتوریا

4- ریچلی

5- سیمپسون

6- ایلتا

عدس ساسکن

برند عدس ساسکن یکی از انواع عدس کانادایی می باشد که واردات آن به بازار ایران به صورت عمده و مستمر انجام می شود. این عدس با توجه به کیفیت بالایش توانسته است مشتریان زیادی را در بازار حبوبات ایران به خود جذب کند. از مشخصات بارز این عدس باید به ، یکدست بودن ، درشتی و رنگ سبز آن اشاره نمود.

پخش عمده عدس ساسکن

قیمت روز و عمده عدس ساسکن

قیمت عدس ساسکن، نسبت به دیگر عدس های وارداتی، هم چون عدس روس و یا عدس ریز قزاق بیشتر است که این امر خود نشان دهنده کیفیت بهتر آن است.

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش اطلاعات تکمیلی و قیمت عدس درشت ساسکن برای خریدی مطمئن و آسان را در اختیار شما قرار می دهند.

ویژگی های بارز عدس ساسکن

1- دانه های یکدست و درشت

2- رنگ سبز مطلوب

3- خوش پخت بودن

4- طعم و مزه فوق العاده آن

ارزش غذایی عدس سبز

در هر ۱۰۰ گرم عدس سبز خام ارزش غذایی به شرح زیر وجود دارد:

  • کالری: ۳۵۲ کیلوکالری
  • پروتئین: ۲۴.۶۳ گرم
  • فیبر: ۱۰.۷ گرم
  • کربوهیدرات: ۶۳.۳۵
  • کلسیم: ۳۵ میلی گرم
  • آهن: ۶.۵۱ میلی گرم
  • منیزیم: ۴۷ میلی گرم
  • فسفر: ۲۸۱ میلی گرم
  • روی: ۳.۲۷ میلی گرم
  • پتاسیم:۶۷۷  میلی گرم

پخش عمده عدس ساسکن

اين عدس بهترین نوع عدس در میان عدس های موجود در بازار است. بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده عدس ساسکن با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما همکاران گرامی می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس ساسکن با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت و مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.