شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش عمده عدس ویکتوریا در آذر 1400

پخش عمده عدس ویکتوریا در آذر 1400

پخش عمده عدس ویکتوریا در بازار به چه صورت است؟ عدس ویکتوریا محصول کدام کشور است؟ قیمت روز این محصول را چگونه بدست بیاوریم؟

تنوع عدس موجود در بازار

یکی از حبوبات محبوبی که در بازار تقاضای بالائی برای آن وجود دارد، عدس می باشد. عدس هم تولید داخلی دارد و هم وارداتی است. اما با توجه به اینکه میزان تولید عدس داخلی پاسخگوی نیاز بازار نیست، از این رو عدس از کشورهای دیگر نیز وارد می شود. کاشت و برداشت عدس در استان های کرمانشاه، لرستان، ایلام و اردبیل صورت می گیرد. اما عدس وارداتی از کشور های روسیه و کانادا وارد می شود.

انواع عدس کانادایی

عدس کانادائی در انواع و برندهای مختلفی وارد کشور می شود. عدس ویکتوریا نیز یکی از این برندهای مطرح عدس کانادائی می باشد.این عدس در دو سطح ریز و درشت عرضه می گردد. عدس درشت ویکتوریا سبز رنگ بوده و دانه های درشت تری نسبت به سایر عدس های موجود در بازار دارد. و عدس ریز ویکتوریا از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

پخش عمده عدس ویکتوریا

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی و قیمت امروز عدس ویکتوریا را جهت خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار دهند.

پخش عمده عدس ویکتوریا

انواع سایز بندی عدس ویکتوریا موجود در بازار

1- عدس ویکتوریا درشت

2- عدس ویکتوریا ریز

لازم است بدانید که عدس ویکتوریا یکی از بهترین برندهای وارداتی از کشور کانادا می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

قیمت امروز و عمده عدس ویکتوریا

به علت نوسانات بازار شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز عدس ویکتوریا و سایر محصولات شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. این شرکت با سابقه خرید و فروش در زمینه حبوبات مناسب ترین قیمت عدس ویکتوریا را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین برای سفارش از طریق سایت می توانید با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و محصولی با کیفیت بالا را خرید نمائید.

شبکه های اجتماعی شرکت

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

پخش عمده عدس ویکتوریا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.