شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش عمده لوبیا سفید خمین

پخش عمده لوبیا سفید خمین

قیمت روز و عمده لوبیا سفید در بازار چقدر است؟ آیا از خواص و فواید لوبیا سفید برای بدن اطلاع دارید؟ لوبیا سفید با کیفیت محصول کدام شهر است؟

خرید لوبیا سفید

لوبیا سفید یکی از انواع لوبیا ها و از خانواده ی حبوبات است که خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد و به تقویت حافظه، درمان کم خونی، سلامت دستگاه گوارش و پیشگیری و درمان سرطان کمک می کند.

این لوبیا در سراسر جهان بسیار محبوب است و به خاطر تنوع و راحتی رشد آن و همچنین ارزش غذایی اش مورد اهمیت قرار گرفته است.

خواص لوبیا سفید برای پوست صورت و مو

1. جوان سازی پوست صورت

لوبیا سفید به دلیل مقادیر بالای مس موجود در آن، احتمال پیری زودرس را کاهش داده و با افزایش تولید کلاژن باعث کاهش چین و چروک شده و به جوان سازی پوست صورت کمک می کند.

2. تقویت و افزایش رشد مو

مقادیر بالای آهن و مس موجود در لوبیا سفید باعث تقویت فولیکول های مو شده و با جلوگیری از ریزش مو، باعث افزایش رشد مو ها می شود.

لوبیا سفید خمین

یکی از معروفترین مراکز کشت و تولید لوبیا سفید شهر خمین می باشد. شرایط کشت مناسب آب و هوائی و همچنین حاصلخیزی خاک این منطقه باعث مرغوبیت این محصول کشت شده در این شهر می باشد.

مشخصات لوبیا سفید مرغوب

1-تازه بودن لوبیا سفید

2- درشت یا ریز بودن لوبیا سفید

3-یک دست بودن دانه های لوبیا سفید

4-بوجاری و یا دستچین بودن محصول

5- شکل ظاهری لوبیا سفید

قیمت روز و عمده لوبیا سفید خمین

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

پخش عمده لوبیا سفید خمین

بدیهی است که ، خرید عمده لوبیا سفید آن هم از شرکت های تامین کننده بزرگ این محصول قیمت مناسب تری دارد. شرکت بهیاد تجارت یکی از شرکت های بزرگ تامین کننده این محصول می باشد.

نکات کلیدی هنگام خرید عمده لوبیا سفید

یکی از کلیدی ترین موارد در هنگام خرید لوبیا سفید مرغوب و با کیفیت این است که بتوانید محصول مورد نظر خود را از بازار های اصلی خرید و فروش لوبیا سفید تهیه نمائید و ما در این زمینه از بهترین ها هستیم. ما انواع لوبیا سفید مرغوب خمین را در سریعترین زمان ممکن برای شما مهیا نموده و در دسترس قرار می دهیم.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا سفید خمین را در بازار ایران به فروش می رساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.