شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش عمده لوبیا قرمز

پخش عمده لوبیا قرمز

پخش عمده لوبیا قرمز به چه صورت است؟ قیمت لوبیا قرمز بوجاری در بازار چقدر است؟ تفاوت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی در چیست؟مراکز معتبر خرید لوبیا قرمز کدامند؟

خرید لوبیا قرمز

یکی از حبوبات محبوب و پر مصرف در کشور ما لوبیا قرمز است. این حبوبات هم تولید داخلی دارد و هم از کشور های دیگر وارد می شود. زنجان و خمین از قطب های اصلی کشت لوبیا می باشند. لوبیا قرمز ایرانی در شهر های دیگری مثل ازنا و دلفان در استان لرستان نیز تولید می شود.

انواع لوبیا قرمز در بازار

به طور کلی می توان لوبیا قرمز را به سه دسته تقسیم کرد:

  • کپسولی
  • کوچک
  • لوبیا آزوکی

ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب

لوبیا قرمز در بین ایرانیان مصرف بسیاری دارد از ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- دستچین باشد

2-ایرانی بودن

3- سایز بندی یکنواخت

4- رنگ و طعم خوب و خوش پخت بودن

پخش_عمده_لوبیا_قرمز_بهیاد_تجارت

تفاوت لوبیا قرمز بوجاری و دست چین

لوبیا قرمز به منظور یکدست تر شدن توسط غربال بوجاری می شود که دارای مقدار کمی ضایعات و شکستگی می باشد. اما لوبیا قرمز دستچین عاری از هرگونه ضایعات و شکستگی می باشد و کاملا تمیز و سالم است. همچنین به منظور یک دستی در رنگ لوبیا توسط دستگاه پولیش می شود. و عاری از هرگونه گرد و خاک است.

فروش انواع لوبیا قرمز

لوبیا قرمز در بازار ایران به دو صورت داخلی و وارداتی به فروش می رسد .برای درک بهتر و شناخت این محصول به شرح خصوصیات هر یک می پردازیم:

پخش_عمده_لوبیا_قرمز
  • لوبیا قرمز ایرانی

لوبیا قرمز ایرانی به سه گروه لوبیا قرمز خمین ، لوبیا قرمز زنجان و لوبیا قرمز ازنا تقسیم می شود . بیشترین تولیدات لوبیا قرمز ایرانی مربوط به این سه شهر است البته در سایر شهر های کشور نیز به مقدار محدودی تولید و روانه بازار می شود . این لوبیا به صورت بوجاری و دستچین شده در بازار به فروش می رسد که قیمت هر کدام با توجه به کیفیتی که دارند متفاوت است .

  • لوبیا قرمز وارداتی

لوبیا وارداتی که در بازار داخلی به فروش می رسد به طور عمده مربوط به دو کشور قرقیزستان و اتیوپی است. از میان انواع لوبیای وارداتی بیشترین واردات مربوط به این دو کشور است . البته نمونه های وارداتی دیگر نیز در کشور موجود می باشد ولی عرضه کمتری دارند . این نوع لوبیا عمدتا به صورت پولیش شده در بازار داخلی به فروش می رسد .

لوبیا قرمز خارجی و داخلی چه تفاوتی از نظر زمان پخت دارند؟

لوبیا قرمز داخلی زمان پخت بیشتری نسبت به نوع خارجی دارد.

تفاوت لوبیا قرمز ایرانی اتیوپی و قرقیز در چیست؟

لوبیا قرمز اتیوپی دارای دانه های ریز با رنگ تیره است. همچنین دانه های لوبیا قرمز قرقیز درشت تر و یک دست تر از لوبیا قرمز ایرانی می باشد.

پخش عمده لوبیا قرمز

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز را در بازار ایران به فروش می رساند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

پخش_عمده_لوبیا_قرمز_بهیاد_تجارت
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.