شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش عمده لوبیا چشم بلبلی

پخش عمده لوبیا چشم بلبلی

مراکز پخش عمده لوبیا چشم بلبلی؟ قیمت روز لوبیا چشم بلبلی چقدر است؟ بهترین نوع لوبیا چشم بلبلی کجا کشت می شود؟

در زبان فارسی لوبیا چشم بلبلی، لوبیا گل نیز نامیده می شود. ضمن اینکه در کتب طب سنتی لوبیا چشم بلبلی را با نام لوبیای بلدی یاد کرده اند. گیاه چشم بلبلی یک ساله بوده و در مناطق گرمسیری رشد می کند. دارای ساقه افراشته و بلند، برگچه های نازک، بریدگی، نوک تیز و بیضی هستند و برگ های مرکب آن طولی به انداز 15 سانتی متر دارند. گیاه چشم بلبلی دارای گل زرد یا زرد قرمز گون است و میوه آن نیز به شکل نیام در داخل غلاف قرار دارد.

لوبیا چشم بلبلی دارای مواد معدنی و ویتامین های فراوان است و در دسته حبوبات با ارزش قرار می گیرد. ضمن اینکه دارای پروتئین گیاهی است و می تواند گزینه خوبی برای رژیم گیاهی به حساب آید.

متخصصان تغذیه قرار دادن لوبیا چشم بلبلی را در برنامه غذایی به سالمندان، زنان باردار، کودکان و جوانان به شدت توصیه می کنند.

قیمت روز و عمده لوبیا چشم بلبلی

قیمت به روز لوبیا چشم بلبلی بازرگانی بهیاد تجارت پارس را می دانید ؟ قیمت روز لوبیا چشم بلبلی درجه یک و مرغوب را از کدام مراکز معتبر بگیریم ؟  لوبیا چشم بلبلی بر چه اساسی قیمت گذاری می شود ؟ اگر شما از خریداران این محصول با کیفیت هستید با دفتر فروش شرکت بازرگانی بهاید تجارت پارس در تماس باشید.همکاران ما در واحد فروش آماده اعلام قیمت و ارائه خدمات به خریداران و مشتریان گرامی هستند.

پخش عمده لوبیا چشم بلبلی

لوبیا چشم بلبلی یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران می باشد که در استان های جنوبی مصرف بیشتری دارد.

در زمان کشت، به دلیل اینکه هوا باید گرم باشد، چشم بلبلی دیرتر از سایر ارقام لوبیا می‌روید و از این رو برداشت آن نیز مدتی پس از سایر ارقام لوبیا‌های معمولی است.

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پخش کننده انواع حبوبات و منجمله لوبیا چشم بلبلی و عدس و سایر حبوبات بهترین و با کیفیت ترین لوبیا چشم بلبلی موجود در بازار ایران را به فروش می رساند.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش لوبیا چشم بلبلی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.