شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش عمده نخود فلافلی | بازرگانی بهیاد تجارت

پخش عمده نخود فلافلی | بازرگانی بهیاد تجارت

پخش عمده نخود فلافلی چگونه است؟ شرکت های معتبر در زمینه پخش عمده نخود را بشناسید؟ قیمت روز و عمده نخود فلافلی چقدر است؟ کیفیت و ویژگی نخود فلافلی برای صادرات چگونه است؟

خرید و فروش نخود فلافلی

نخود کرمانشاه مرغوب ترین و پر فروش ترین نخود در کشور و حتی در سطح منطقه می باشد. به دلیل کیفیت بالا و مرغوبت این نخود خریداران زیادی به دنبال خرید این محصول هستند. البته نخود کرمانشاه در سایز بندی های مختلفی به بازار عرضه می گردد. بدیهی است که هر سایز بندی هم مشتریان و کاربرد خاص خود را دارد. از همین رو سایز خاص معروف به نخود فلافلی نیز مشتریان خاص خود را دارد. مناسب ترین و بهترین انواع نخود موجود در بازار جهت فلافل نخود سایز 5 و 6 کرمانشاه می باشد.

پخش عمده نخود فلافلی کرمانشاه

نخود فلافلی کرمانشاه

نخود فلا‌‌فلی کرمانشاه نباید آفت زدگی و ضایعات داشته باشد. هر چه سایز نخود فلا‌‌فلی به سایز ۶ نزدیک‌ تر باشد قیمت بیشتری نسبت به نخود فلافلی سایز ۵ دارد. یک نوع دیگر نخود فلافل هست که در سایز های ۴ و ۵ به فروش می‌ رود که قیمت پایین تری از نخود سایز ۵ و ۶ دارد.

پخش عمده نخود فلافلی

نخود فلافلی که سایز نخود ۶ آن بیشتر باشد گرانتر از نخود فلافلی است که سایز ۵ آن قالب‌ تر است. پس در خرید نخود فلافلی دقت بیشتری داشته باشید.

پخش عمده نخود فلافلی

به همین علت است که بعضی از خریداران می گویند که چرا قیمت‌ها باهم متفاوت است. نخود فلافلی که درشت‌ تر است طالب بیشتری دارد چون در تهیه یک فلافل خوشمزه به آنها کمک می‌کند.

قیمت روز و عمده نخود فلافلی

نخود سایز 5-6 که با نام نخود ریز کرمانشاه به بازار عرضه می شود در واقع همان نخود مخصوص فلافل است. این نوع نخود به دلیل کاربر فراوان آن در تهیه فلافل هم در داخل و هم جهت صادرات به کشور عراق دارای تقاضای بسیار بالائی است. اگر شما نیز از فعالان بازار حبوبات در کشور هستید، حتما می دانید که اصلی ترین شرط برای قیمت گذاری نخود کرمانشاه در بازار سایز آن می باشد. لذا می توان گفت که قیمت نخود فلافلی کرمانشاه نسبت به:

  • 1-نخود تک خان کرمانشاه
  • 2-نخود دوخان کرمانشاه
  • 3-نخود سه خان کرمانشاه

و سایر سایز های درشت تر این نخود، بسیار ارزان تر است. البته عوامل دیگری که در تعیین قیمت این محصول دخیل هستند که در ادامه ذکر خواهیم کرد.

عوامل تأثیر گذار در قیمت این محصول چیست؟

1- فصل خرید نخود

2- حجم خرید

3- امساله یا پارساله بودن

4- میزان واردات و صادرات نخود

5- میزان تقاضا

6- کیفیت

7- میزان تولید

8- حجم عرضه و تقاضا

9- میزان صادرات و حتی واردات

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله نخود را در بازار ایران به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

پخش عمده نخود فلافلی

پخش عمده نخود فلافلی

قیمت نخود فلافلی کرمانشاه نیز مانند سایر انواع نخود کرمانشاه با افزایش قیمت زیادی در سال 1400 روبرو شد. اما اگر شما از جمله خریداران نخود فلافلی در بازار کشور هستید لازم است بدانید که خرید بدون واسطه از تولید کننده و پخش کننده عمده این محصول در پرداخت هزینه کمتر و حذف واسطه و در نهایت قیمت مقرون به صرفه بی تاثیر نخواهد بود.

خرید عمده نخود فلافلی

بازرگانی بهیاد تجارت با پخش عمده انواع نخود با کیفیت به ویژه نخود فلافلی مرغوب در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش این محصول و سایر حبوبات و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.