شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش لوبیا چیتی خمین | بازرگانی بهیاد تجارت

پخش لوبیا چیتی خمین | بازرگانی بهیاد تجارت

پخش لوبیا چیتی خمین توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز لوبیا چیتی خمین چقدر است؟ ویژگی های خاص و ویژه این محصول چیست؟ انواع دیگر لوبیا چیتی کدامند؟

خرید و فروش لوبیا چیتی

لوبیا چیتی حبوباتی است تقریبا قهوه ای رنگ که رگه های قرمز نیز در آن پراکنده می باشد. نقش و طرح روی این نوع لوبیا بسیار زیبا و شبیه نقاشی است. بعد از پخت رنگ آن به صورتی همراه با بافت های کرم رنگ تبدیل می شود. در ایران حبوبات محبوبیت زیادی بین مردم دارند؛ و یکی محبوب ترین آنها لوبیا چیتی است؛ بنابراین تقاضا برای این محصول در بازار زیاد است.

کشت و تولید این محصول در بخش های مختلفی از کشورمان صورت می گیرد. در این میان می توان به استان های زنجان، اراک و لرستان اشاره کرد. اما شهرستان خمین تولید کننده بهترین نوع لوبیا چیتی در کشور است. معمولا این محصول به صورت بوجاری شده و دستچین عرضه می گردد.

تفاوت لوبیا چیتی بوجار و دستچین در چیست؟

تفاوت لوبیا چیتی بوجار با لوبیا چیتی دستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا چیتی بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا چیتی دستچین خواهد داشت.

لوبیا چیتی خمین

انواع لوبیا چیتی موجود در بازار

1- لوبیا چیتی ایرانی

2- لوبیا چیتی خارجی

بهترین انواع لوبیا چیتی کدام هستند؟

بهترین نوع لوبیا چیتی ایرانی را لوبیا چیتی خمین به خود اختصاص داده است. همچنین در میان رقم های خارجی لوبیا چیتی چینی و ازبک از بهترین ها هستند.

انواع لوبیا چیتی ایرانی کدام است؟

1- لوبیا اقلید

2- لوبیا ازنا

3- لوبیا زنجان

4- لوبیا سراب

5- لوبیا خمین

انواع لوبیا چیتی خارجی

1- لوبیا چیتی ازبکستان: بهترین نوع لوبیا چیتی وارداتی است .

2- لوبیا چیتی چین: در دو نوع گرد و کشیده به وفور در بازار یافت می شود .

3- لوبیا چیتی قرقیز: این نوع از لوبیا چیتی از لحاظ کیفیت با لوبیا چیتی ازبکستان برابری می کند .

4- لوبیا چیتی آفریقایی: نسبت به انواع دیگر لوبیا چیتی قیمت مناسب تری دارد .

5- لوبیا چیتی اتیوپی: این نوع از لوبیا چیتی نیز با توجه به کیفیتی که دارد قیمت مناسبی دارد.

پخش لوبیا چیتی خمین

قیمت روز و عمده لوبیا چیتی

خوشبختانه امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی ارتباطات و همچین استفاده گستره از اینترنت و شبکه ای اجتماعی و همچینین وب سایت ها ، شرکت های مختلف فعال در این زمینه اطلاعات خوب و مناسبی را در اختیار تجار و خریداران محترم خود قرار می دهد.

شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. بدون شک شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا چیتی را در بازار ایران به فروش می رساند.

حال اگر به دنبال با کیفیت ترین لوبیا چیتی عمده و با قیمت روز مناسب هستید هر چه سریع تر با کارشناسان ما در شرکت بهیاد تجارت پارس تماس حاصل فرمائید. ما شما را در انجام این امر یاری می دهیم و همکاری نزدیک با شما باعث افتخار شرکت ما خواهد بود.

پخش عمده لوبیا چیتی

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید عمده محصولات مختلف از جمله لوبیا چیتی این است که شما در انتخاب شرکت تامین کننده و مرکزی که از آن خرید خود را انجام می دهید دقت لازم را داشته باشید. چرا که خرید عمده و با قیمت مناسب و همچنین محصول با کیفیت قطعا خرید رضایت بخشی را برای شما رقم خواهد زد. در غیر این صورت با صرف هزینه و انرژی و وقت خود، در مراجعه به مراکز غیر معتبر محصولی با کیفیت معمولی و یا حتی با کیفیت پائین را خریداری خواهید کرد.

لذا ضروری است علاوه بر انتخاب شرکت تامین کننده معتمد در این زمینه به این عامل نیز توجه داشته باشید که خرید لوبیا چیتی عمده با قیمت روز و همچنین بوجار و دستچین بودن آن از اهمیت ویژه ای برخوردا است. چرا که با رعایت این موارد محصول با کیفیت به دست شما رسیده و قطعا با قیمت خوبی در بازار به فروش می رسانید.

هنگام خرید لوبیا چیتی عمده به موارد زیر نیز دقت نمائید:

1- دانه های محصول سالم و بدون شکستگی باشند.

2-هیچ گونه کرم خوردگی و یا شته مشاهده نشود.

3-رنگ و سایز محصول مناسب و مشتری پسند باشد.

4- محصول امساله و کاملا یکدست باشد.

5- کیفیت پخت مناسبی داشته باشد.

حال اگر به دنبال با کیفیت ترین لوبیا چیتی عمده و با قیمت روز مناسب هستید هر چه سریع تر با کارشناسان ما در شرکت بهیاد تجارت پارس تماس حاصل فرمائید. ما شما را در انجام این امر یاری میدهیم و همکاری نزدیک با شما باعث افتخار شرکت ما خواهد بود.

خرید تضمینی / کیفیت عالی / قیمت کف بازار

مجموعه ی ما از جمله شرکت هایی است که انواع مختلف لوبیا چیتی را به صورت تضمینی و به شرط کیفیت ، به فروش می رساند. کیفیت انواع لوبیا چیتی وارداتی و داخلی با یکدیگر متفاوت می باشد، لذا مشتریان عزیز میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشند. شرکت بهیاد تجارت تمام انواع لوبیا چیتی را تهیه و به دست شما می رساند. بازرگانی بهیاد تجارت با پخش عمده لوبیا چیتی، آمادگی انجام سفارش شما به هر نحو و شکلی را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمائید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.