شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

پخش کننده عمده لوبیا چیتی دستچین اعلا

پخش کننده عمده لوبیا چیتی دستچین اعلا

قیمت لوبیا چیتی در بازار چقدر است؟ تفاوت لوبیا چیتی بوجار با دستچین در چیست؟

لوبیا چیتی

لوبیا چیتی نوعی از لوبیاست که نام آن یعنی (Pinto Bean) که به معنای نقاشی شده است ریشه ای اسپانیایی دارد. این لوبیا سرشار از مواد مهم غذایی از جمله :آهن ، ویتامین، فیبر و پروتئین است و همین عامل مهمی در قابل توجه بودن خواص آن میباشد. لوبیا چیتی طرفداران زیادی دارد و این تنها به خاطر طعم و مزه آن نیست بلکه منبع غنی پروتئین و فیبر هستند و چربی کمی دارند.

تفاوت لوبیا چیتی بوجار و دستچین خمین در چیست؟

تفاوت لوبیا چیتی بوجار با لوبیا چیتی دستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا چیتی بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا چیتی دستچین خواهد داشت.

پخش عمده لوبیا چیتی

برای تهیه لوبیا چیتی به قیمت روز و عمده می توانید از طریق شرکت ها و مراکز معتبر تامین و فروش حبوبات اقدام کنید. یکی از شرکت های بسیار فعال و معتبر شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، می باشد. که تمام محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

قیمت روز و عمده لوبیا چیتی

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا چیتی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا چیتی با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله ماش را در بازار ایران به فروش می رساند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.