شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و پخش عمده لوبیا کشاورزی

قیمت روز و پخش عمده لوبیا کشاورزی

  آیا تا کنون لوبیا کشاورزی مصرف کرده اید ؟ آیا می دانید تفاوت لوبیا کشاورزی با لوبیا قرمز و لوبیا قمی چیست ؟ آیا از قیمت روز لوبیا کشاورزی آگاهی دارید ؟

لوبیا قرمز

لوبیا از جمله حبوبات محبوبی است که در بسیاری از غذاهای ایرانی و خارجی استفاده می شود و به خاطر طعم و بافت گوشتی نرمی که دارد اغلب افراد آن را در برنامه غذایی خود قرار داده اند. دانه های لوبیا در رنگ ها و اندازه های مختلف به شکل تازه، خشک و یا کنسرو شده در بازار پیدا می شوند و برای سلامتی بسیار مفیدند. لوبیاها جزو منابع پروتئین گیاهی محسوب می شوند و ترکیب آنها با سایر غلات می تواند تامین کننده نیاز روزانه افراد به پروتئین موجود درگوشت باشد.

لوبیا قرمز کشاورزی

یکی از انواع لوبیا که در شرکت بهیاد تجارت پارس نیز به فروش می رسد لوبیا کشاورزی است. لوبیا کشاورزی اندازه ای نسبتا درشت و رنگ کرمی دارد و در میان مردم به لوبیا کپسولی نیز شناخته می شود.

قیمت روز لوبیا کشاورزی

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز کشاورزی را در بازار ایران به فروش می رساند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

تفاوت لوبیا کشاورزی و قمی و لوبیا قرمز

لوبیا قرمز قمی گونه ای از لوبیاهاست که در استان قم کشت می شود ولی به دلیل طعم مطلوبی که دارد در سایر استان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند . برای آشنایی بیشتر عزیزان با این نوع از لوبیا به مقایسه لوبیا قمی با لوبیا کشاورزی می پردازم :

1- ظاهر : از نظر رنگ هر دو دارای رنگ به اصطلاح پیازی هستند و تفاوت اصلی این دو نوع لوبیا با لوبیا قرمز جگری در رنگ  است .

۲- سایز : لوبیا قرمز قمی نسبت به لوبیا کپسولی دانه های کوچک تری دارد .

۳- قیمت : به طور خیلی جزئی قیمت لوبیا قمی از لوبیا کشاورزی ارزان تر است .

۴- طعم : لوبیا قمی و لوبیا کشاورزی نسبت به لوبیا قرمز جگری طعم مطلوب تری دارند .

پخش عمده لوبیا کشاورزی

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا قرمز کپسولی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا قرمز کشاورزی با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.